Gat in z'n neus

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Gat in z'n neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 22:09

Balen toen ik net bij Bill kwam. Boos!
Hij heeft een gat in z'n neus. Waarschijnlijk ergens aan gestoten of aan opengehaald, maar ik kon in de stal niks vinden.
Het zit op het bot, precies op de plek waar de neusriem moet, dus meneer heeft het weer lekker uitgezocht Frusty
Nou ja, vrijdag wil ik gaan mennen, en de neusriem van het menhoofdstel zal er net boven vallen denk ik. En morgen gaat hij de wei in, dus beweging genoeg Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:28

Ach arm beest! Eigelijk toch vreemd hoe ie dat klaargespeeld heeft, maar dat weet je nooit met die beesten.
Kun je onder het zadel niet even zonder neusriem rijden? Of vindt Bill dat niet zo'n strak plan. (of juist wel *LOL* )


wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:49

Arme bill,heeft een zeer neusje

Hopen dat het snel over is en dichblijft,ik geef hem morgen een snoepje dan knapt ie wel weer op een beetje Haha!

Lang gewacht,stil gezwegen,nooit gedacht,toch gekregen......

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 23:06

En dat net als ik wil komen kijken,had je dat soms tegen hem gezegd?

Paardentaxi Zeeland

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 23:20

Nee, ik had niks gezegd.
Maar hij gaat ws morgenavond op de wei, dan zal het wel snel helen denk ik zo.
Jantina: Ik denk dat Bill het zonder neusriem leuker vindt dan ik. Maar als hij in de wei staat mag hij het weekend over blijven staan, ik heb toch nachtdienst, en dan ga ik gewoon elke dag even langs

Goedgekeurd onderschrift :)

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 23:25

die van mij had dan onlangs ook, een gat in haar neus, bleek de hond (pup) van de manege een nieuwe hobby te hebben. Telkens wanneer er een paard met zijn neus kwam kijken naar hem ging hij doodleuk in hun neus bijten

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 07:38

Vervelend zeg, hoewel Bill een weekendje wei waarschijnlijk ook wel ziet zitten Haha!
Beterschap met zijn neus!

* To Belg, or not to Belg *

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 07:52

Ouch, Bill is dus ook zo'n acrobaat op stal. Had er op de vorige manege ook 1 staan. Beestje presteerde het iedere keer opnieuw om zich ergens aan open te halen of te stoten. Hij had al een keer z'n wang opengehaald aan een stuk hout, was al een keer losgebroken uit een trailer, diverse keren wondjes aan z'n borst en bovenbenen, etc. Heerlijk beestje verder, alleen een beetje lomp.
Beterschap met Bill!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 08:13

Voice heeft ook ineens een onverklaarbare plek zo groot als een euro middenin haar kol zitten..... "Tadaaa cadeautje vrouwtje... Vind je me zo niet mooi?" Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 08:20

Auw arme Bil! hopelijk knapt ie snel weer op dan heeft hij er geen last meer van en jij ook niet

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 08:56

Wonderbaarlijk toch zoals die dieren het elke keer weer voor elkaar krijgen om in een totaal gladde box hun kop ergens aan open te halen...
Wij kwamen pas bij Leo en die stond ons ook vrolijk toe te hinniken met een open plek midden op z'n koppie. Dan kan je zoeken wat je wilt, maar er is in die box echt niks te vinden dat scherp is of uitsteekt.... Verward Rare beesten.....
Beterschap voor Billy!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 09:46

Het was idd een raar plekje op zn neusje. Ik ben blij dat Billy ook lekker de wei op gaat want ik heb weer oppaasdienst en dat scheelt me weer een paard om te verzorgen. Hihi

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:08

Beterschap, en ben je er nu ondertussen al achter wat de oorzaak was??

Veni, vidi, vici

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-03 21:19

Nee, ik ben er nog steeds niet achter. Hij is vandaag de wei opgegaan, dus het zal wel snel genezen.
Was trouwens service van de stalbaas Haha!
Ik dacht dat ik met mijn springboon aan een touwtje naar de wei kon lopen, maar hij had hem vandaag al met de trailer gebracht.
Daardoor heb ik wel z'n eerste bokkesprongen gemist, maar hij kwam vanavond alweer naar me toe gegaloppeerd. Hij heeft het in ieder geval naar z'n zin Lovers

Goedgekeurd onderschrift :)

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 21:38

Mooi dat ie het naar zijn zin heeft!! Kan ie zijn neusje vergeten! Beterschap ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:55

Wel snielig van z´n neus Clown
Maar volgens mij vermaakt hij zich wel in het land en vind hij het helemaal niet zo erg.
Hij zit vast al te broeden op wat hij volgende keer kan doen om in het land te komen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: onpaard, shadowstar, xSuuzerd en 101 bezoekers