ik ga morgen lekker shoppen in utrecht!en binnenkort naar di

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 21:23

morgen lekker met mijn moeder Lovers shoppen,heb niet echt wat nodig maar ja,gewoon gezellie he! Pling broek enzo komt altijd van pas,ik wil niet te veel uitgeven want ga komende maand naar divoza Kwijl omdat zoals jullie wel gelezen hebben ik een nieuw paard *LOL* heb en moet natuurlijk wat nieuws kopen,(niet echt maar toch *LOL* )ik wil nog een leren halster,een gewoon halster met zacht spul onderlegd(word snel kalig door schuren)een nieuw zadel(laat ze wel aan huis komen maar kan vast kijken en mijn oude inruilen) Cool en nog een aantal leuke hebbedingetjes,woensdag word hij echt van mij en de 2e keer dat ik erop zat heb ik gelijk 70cm gesprongen is op zich niet zo hoog maar hij had nog maar 2 keer gesprongen ben dus best trots op mijn bertje! Pling
dat word weer lekker Kwijl in de winkel al die leuke spulletjes als ik toch eens 2 minuiten met mijn winkelwagentje erdoor heen kon,als het gratis was,zucht dat lijkt me pas gaaf,nou daag!! Lips are sealed


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:33

ik ga morgen naar leek!!!!!
ben benieuwd..
ben dr nog nooit geweest!!

..... leeg .....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:36

Nou, dan wens ik je heeel veel plezier....

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:11

Probeer of je die shopdag met Marieke kunt winnen!! DAn heb je alvast voor 5 honderd gulden gratis spullen (als je wint natuurlijk Knipoog )

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, Clmr, desi92, GrapeshotBot, Queijo en 42 bezoekers