ben boos!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 18:13

ik wordt echt helemaal gek!!!ik haat het echt, ik ben dus heeeel lang, en daardoor loop ik zoveel mis!!ten eerste mag ik geen paard omdat het aankoop bedrag te veel is voor een pony is dat wel oke, maar ja, dan kan ik er nie op en dat vinden mijn ouders niet goed. maar dan krijg ik aangeboden dat ik wedstrijden mag rijden en alles, zijn het ijslanders en nog een pony!!k*t zooi!!en er was een connemara van 1.45 die fors was, maar das dus ook nie groot genoeg!!!ik wordt echt heeeel boos!!en ik mag pluut dus ook nie omdat ik er nie op kan rijden en dan mag het nie van m'n ouders!!(pluut is trouwens nie zo heeel klein hoor en hij is heeeel dik, maar toch...)ik vindt dit echt nie leuk!!!


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:33

He wat vervelend! Zou je niet goed op een grote stevige D/E pony passen?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:39

ja of een fjord? een grote dus van 1.50 ofzo? echt wel jammer ik denk ook dat ik uit expensive groei Boos! maar voor jouw is et zo stom want je hebt nog niet eens een eigen pony baalen!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:40

Hoe lang ben je dan?
En in aanschaf hoeft een leuk paard niet veel duurder te zijn dan een goede pony hoor!
Misschien kun je een 2-jarige kopen ofzo.

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 18:59

ik was vorige keer 1.78 maar ik ben weer gegeroeid, dus nu ong.1.83 ofzo..,kijk, ik zit er nie mee als ik bijv. een jaarling ofzo koop en dan de eerste jaren nie kan rijden, maar m'n ouders willen dat niet. en als ik een paard krijg, wil ik wel een waarmee ik verder kan komen. ik zie bijv. vaak genoeg advertenties van pony's die M ofzo lopen en wel betaalbaar zijn, maar als het paarden zijn zijn ze meteen weer zo duur!!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:02

daar heb je gelijk in en met die eisen enzo ja dan zal het denk ik vrij moeilijk zijn om te vinden maar alsnog succes natuurlijk

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 19:07

het gaat me zelfs nie eens zozeer om het eigen paard aspect, dat heb ik allang opgegeven, maar ik heb trouwens wel een deal(ik weet alleen nie of ze zich daar echt aan gaan houden)dat ik als ik naar deurne ga een eigen paard krijg of iig als ik klaar ben met school en dat ik er tot die tijd 1 mag leasen, bij ons houdt leasen alleen maar in dat je 3 keer per week rijdt. maar grannie mocht nog nie geleased worden(stond er nog nie lang genoeg)en ik wil geen ander paard leasen maar ik zoek nu gewoon een leuk bijrijpaard het liefst zou ik wel wedstrijden rijden,maar ja, ik ben allang blij als ik er 1 heb gevonden!!!!!maar misschien mag ik in november dan eindelijk grannie leasen!!!ik denk dat ik het binnenkort nog maar een keer ga vragen en anders moet ik waarschijnlijk idd w88 tot november...

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 20:53

ik zelf ben ook erg lang, 1.78 ongeveer.
tja ik heb geloof ik een keer in m'n leven op een groot paard gezeten en voor de rest op pony's? als het maar stevig genoeg is kan het gewoon hoor, vind ik.

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 20:59

Wat irritant zeg.. Als je een goedkoop paard zoekt. Plaats eens een advertentie in de vondst.
Ik heb dat 2 jaar terug ook gedaan. EN heb zooo veel reacties gehad. Ben naar 3 paarden wezen kijken en heb verder nog een sutk of 10 mensen aan de telefoon gehad, maar de een was te groot, de ander was net iets te duur etc. Veel succes met zoeken..


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 21:07

Hee Pluut, ik ben paar cm kleiner dan jij en mijn Spotje is maar 1.50 hoor! Ze is gewoon breed gebouwd, ik kom er niet ver onderuit en (volgens iedereen dan..) staat het goed. Denk anders eens aan een redelijk jonge pony of eentje die minder wedstrijden heeft gereden, een pony hoeft immers niet een bepaald niveau te HEBBEN om dat aan te kunnen en een B-pony/paard is goedkoper dan eentje die Z loopt...!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 15:20

o,o,oh Ijslanders afslaan??? weet wat je doet. *LOL* en wat je mist.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 19:59

ik ben 1.81m lang, niet dik ofzow, gewoon normaal.Mijn pony is een erg slank gebouwde arabier van 1.56m hoog. Even een foto laten zien:

[img]../upload/14/brahmat.zonder.oor.teugel.gif[/img]

[img]../upload/14/ymke.op.brahma.hoofdweg.jpg[/img]

Even A.U.B. niet letten hoe hij erbij staat, ik wilde hem een beetje met zijn koppie naar beneden drijven in stilstand, zakt ie steeds dieper *klik_foto* Blond..hihihi Haha!

Maar waarom zou het niet kunnen???

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers