Huil huil... ik ben weer terug in Nederland en ik

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Huil huil... ik ben weer terug in Nederland en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 14:20

Ik mis mijn lief zo verschrikkelijk erg... Huilen Aan een kant ben ik blij dat we elkaar kennen en dat we voor elkaar voelen wat we voelen, het zit gewoon zo ontzettend goed. Ik kan met hem lachen, huilen, ik kan gewoon alles met mijn schatje. Lovers Maar *zucht* wat is Australie nu ver weg zeg... Gelukkig vindt hij hetzelfde en gaan we er alles op alles op zetten zodat hij hopelijk over 4 maanden naar nederland kan emigreren.. Verder ben ik echt hartstikke gelukkig met mijn laid back Aussie honey, maar grrrrr.... ik wil gewoon bij hem zijn, lekker samen naar de paardjes, samen boodschappen doen, koken, hand in hand lekker wandelen etc. Duimen jullie voor me dat het helemaal gaat lukken met dat 4 maanden termijn... Ik mis hem ontzettend.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:25

Aah echte liefde Lovers Haha!
Ik zal voor je duimen meid!
En tot die tijd kun je hier op Bokt.nl natuurlijk veel over je lover kwijt

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:37

Haaaii Lachen Ja ik duim natuurlijk ook voor je dattie snel kan komen!! Ben heel benieuwd naar em! Tot die tijd kun je hier vast wel afleiding vinden Lachen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:38

Ik zal voor je duimen.
En je zult zien dat die vier maanden zo om zijn. En dan kun je al die dingen lekker doen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:46

Komt vast helemaal goed!!! Even volhouden!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 14:51

Jurga schreef:
Komt vast helemaal goed!!! Even volhouden!


Goed komt het zeker ... maar na 15 dagen iedere minuut van de dag (nou ja...bijna iedere minuut Knipoog ) lekker samen te hebben door gebracht is het wel moeilijk wennen weer hoor... Scheve mond Groot leeg bed, geen winkelmaatje meer, niet meer de hele dag door lachen, samen gezellig uit eten... Tsja, het waren iig 15 FANTASTISCHE dagen... Party!! En nou idd maar hopen dat de 4 manden haalbaar blijken te zijn... en dat we niet terug hoeven vallen op de oorspronkelijke 8 maanden... maar goed, als dat zou gebeuren ga ik over 4 maanden lekker weer naar Australie... ondanks het feit dat de vlucht terug wel dramatisch lang is zo in je uppie... heen was veel leuker, toen had ik tenminste iets om naar uit te kijken... Haha! Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:52

En je paardjes weer zien dan? Kijk je daar niet eens naar uit? Zullen ze leuk vinden *LOL*.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 14:57

Je kunt altijd bij me terecht he meis!!! dat weet je toch....
kom nou maar gewoon mee zaterdag Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:00

Nouwwwwwww, als wij een foto van jouw lief te zien krijgen wil ik wel duimen hoor Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 15:19

Fasel schreef:
Nouwwwwwww, als wij een foto van jouw lief te zien krijgen wil ik wel duimen hoor Haha!


Hahaha...hmmm... ik betwijfel of Simon daar blij mee zou zijn... Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:27

Hmmmmm chantagemateriaal ....hehehe Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:28

Hééééééé ik wist niet dat je al terug was... Jeetje wat gaat de tijd snel, maar daar kun jij ongetwijfeld van meepraten...
Ik hoop voor je dat die vier maanden ook omvliegen, zodat je 'm snel weer in je armen hebt.... Lovers Lovers Lovers
Super joh dat jullie het zo fijn hebben gehad samen!!!!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:53

Harstikke leuk voor je! Hopelijk lukt het regelen binnen 4 maanden en zijn jullie weer snel samen! Geniet van de herinneringen, en kijk uit naar de dag dat je hem weer ziet dan gaat alles veel sneller Haha! Ik spreek uit ervaring Knipoog Nu wel snel foto's plaatsen he Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:57

vikki"]
[quote="Fasel schreef:
Nouwwwwwww, als wij een foto van jouw lief te zien krijgen wil ik wel duimen hoor Haha!


Hahaha...hmmm... ik betwijfel of Simon daar blij mee zou zijn... Knipoog
[/quote]

SIMON? Je hebt toch niet Simon uit As the World Turns aan de haak geslagen he???

En ja, nederlandse gewoontes moet hij dan maar meteen leren hoor. Dus foto moet kunnen Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 16:19

Fasel"]
[quote="vikki"][quote="Fasel schreef:
Nouwwwwwww, als wij een foto van jouw lief te zien krijgen wil ik wel duimen hoor Haha!


Hahaha...hmmm... ik betwijfel of Simon daar blij mee zou zijn... Knipoog
[/quote]

SIMON? Je hebt toch niet Simon uit As the World Turns aan de haak geslagen he???
En ja, nederlandse gewoontes moet hij dan maar meteen leren hoor. Dus foto moet kunnen Haha!
[/quote]

Nee... mijn Aussie Simon is veeeeeeeel leuker dan het exemplaar in ATWT... Knipoog Althans; in mijn ogen is hij iig heel veel leuker. Lovers Maarre... ik wil toch echt graag dat hij wel komt over 4 maandjes... en aangezien bokt inmiddels tussen zijn "favorieten" staat (was wat makkelijker voor mij Knipoog ) zal ik toch eerst braaf toestemming vragen hoor... Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:23

Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad. Ik wens jullie alle succes van de wereld toe en ik duim met je mee dat je lover over 4 maanden op Schiphol staat!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:26

ik hoop ook voor je dat hij naar \nederland kan komen. Wil jij niet naar australie emigreren? Ikzelf heb het niet zo erg naar m'n zin in Nederland dus zou hier best wegwillen. Maar misschien geldt dat voor hem ook wel. Ik hoop voor je dat jullie snel weer samen kunnen zijn iig.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 16:36

Qua werk is Australie niet het makkelijkste land om te wonen hoor... en tsja, hij wil graag deze kant op... en als het hem hier niet bevalt kunnen we het wellicht in GB proberen oid... en Australie zou ik ook niet zo'n ramp vinden... (mijn moeder wel trouwens) maar ik zou toch niet zo halsoverkop met mijn 2 knollies naar Australie kunnen en willen. Maar ach, wie weet over een paar jaar... maar voor ik mijn pukken daar naar toe zou vliegen zou ik wel even heel hard na denken want een pretje is zo'n vlucht niet... en dan moet ik wel zeker weten dat ik daar ook wil blijven vind ik. En Simon wil dus graag weg uit Australie. Ik ben iig gelukkig waar hij gelukkig is. Party!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 17:53

nou meid ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken, zou fantastisch zijn om je liefde weer in je armen te kunnen sluiten straks!!!
succes!!!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 18:41

Nou meissie ik hoop dat alles gaat lukken en dat die 4 maandjes zo om zijn. Ik duim ook met alle andere mee!!!
Sterkte!!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 18:49

I know the feeling. Toen ik voor een half jaar naar Australie ging en op Schiphol afscheid moest nemen van mijn vriend heb ik anderhalf uur non stop staan janken. Toen ik een paar uur later zijn brief die ik in het vliegtuig open moest maken ging lezen, was ik bij regel 1 alweer in tranen. Maar geloof me ook al zul je hem die 4 maanden erg blijven missen, het went wel.
Tof dat jullie het zo leuk hadden samen. Australie is wel een gaaf land he!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:09

Ik kan em voorstellen dat je hem nu verschrikkelijk gaat missen. Ik moet er niet aan denken om mijn vriend zo lang te missen, maar het idee dat hij naar Nederland komt is toch super!!! En iedereen helpt vast mee duimen dat het zo snel mogelijk geregeld wordt! En zie zelf maar 4maanden vliegen voorbij. Kijk een naar wat er allemaal geregeld moet worden...
Sterkte!!!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:28

Hoi Vikki,

Ik weet uit ervaring dat 4 maanden heel lang lijken maar toch vliegen ze zo om! (Mijn vriend heeft 6 maanden in het buitenland gewerkt en ik kon (nog) niet mee vanwege school). Nu kun je lekker uitkijken naar post en E-mail. Het is natuurlijk behelpen en lang niet zo goed als het "origineel" naast je maar toch leuk om te krijgen!! Vooral die Snoopy kaarten zijn vaak heel toepasselijk! Lovers
Sterkte de komende maanden.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:22

Fasel"]
[quote="vikki"][quote="Fasel schreef:
Nouwwwwwww, als wij een foto van jouw lief te zien krijgen wil ik wel duimen hoor Haha!


Hahaha...hmmm... ik betwijfel of Simon daar blij mee zou zijn... Knipoog
[/quote]

SIMON? Je hebt toch niet Simon uit As the World Turns aan de haak geslagen he???

[/quote]

HAHAHA dat zei ik dus ook gelijk *LOL*

Maar heel veel sterkte Vikki, gewoon een hoop bellen en mailen en die 4 maanden zijn zo om .

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 10:17

Ik bel 1 of 2 keer per dag en dan is er gelukkig nog msn... email... maar als ik nou in hemelsnaam maar een huisje vind voor september! Willen jullie daar ook nog even heel hard voor duimen??? Ik eindig gelukkig wel steeds hoger op de ranglijst (3...5...4...7...11...ipv 65, 34, 29, 11 zoals een tijdje terug... Haha! ) Dus... duimen jullie met mij mee... Party!!