paardenkrant......Madelein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 23:57

Ik hoop dat het lukt .....ik doe me best voor je Madelein.

Jacqueline

[img]../upload/73/Paardenkrant.jpg[/img]


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 23:58

Ja ja het is gelukt......nu nog ff een vergrootglas erbij hahahaha.......nee het is toch wel te lezen?

Jacqueline

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 00:09

Heel tof stukje hoor.

Maare wat is er nu onjuist ????

Gr Pris

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 00:12

jaa ik kan het duidelijk lezen hoor. Cool. Hoef ik dus geen lid meer te worden laat jou de inteessante stukjes scannen en opsturen..

wat een leuk en uitgebreid stuk..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 00:32

ehh kleine onjuistheden;

- ik kocht haar niet 'omdat ik geen tijd had om te rijden' ; de eerste 3 jaren heb ik gewoon regelmatig leuk gereden, pas dit jaar is dat tijdelijk drastisch verminderd. wel heb ik bewust voor een fjord gekozen, ook omdat t voor mij t meest praktisch zou zijn, maar daarnaast was en ben ik gewoon weg van fjorden!
- heb met leorna maar 3 of 4 keer gelest bij Mischa (en nooit bij barbara), de rest heb ik gelest met een dress. paard dat ik reed voor een kennisje die er ff geen tijd/zin meer voor had. Ik had die mevrouw ook genoemd ( heeft me elke week naar les gereden, paar wedstrijden, etc.), maar is banketstaaf genoeg niet genoemd in t artikel.
- ik weet van mijn serieuze wedstrijdplannen niet zo veel af Lachen , wel dat ik misschien ( indien mogelijk..tijd, vervoer..) verder wil in de dressuur met haar
(ooit, misschien richting M..let wel: ooit..).

Maar van 'mischien-plannen' houden ze niet zo in de journalistiek haha. geeft verder ook niet, een beetje klopt t wel, staat er alleen wat 'stellig'
Maar t moet natuurlijk wel een sappig verhaaltje worden haha!
ben erg tevreden verder hoor !

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 09:17

leuk stukkie hoor!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:05

lachen man! ik ben niet lid was eigenlijk lid voor de stukjes over groninger en dat stond er met een beetje geluk 2 keer per jaar in dat was nogal zonde van het geld maar mocht er ooit wat over de groningers instaan dan graag hier neer zetten of naar mij sturen Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 16:27

ja, da's waar, ik zou groninger stukjes bewaren!
zal ze (als ze er tenminste in staan..)nu eruit halen en bewaren. Over gelderse paarden staat vaker wat,volgens mij, maar die hoef je niet, of wel?
Wat zijn eigenlijk de verschillen w.b. raskenmerken? Zijn groningers iets forser en 'zwaarder' of niet?
btw, nog erg bedankt jacqueline!! *LOL*
(was 'k volgens mij helemaal vergeten..)

heb nu 3 heel gave foto's van leorna gehad, heb ze meteen weggebracht (2) om ze tot mooie posters te laten maken *LOL*
had ik thuis maar een scanner.. *zuuuucht*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Alenthe05, Bielsje, BlauweSteen, idion, Malle_meid, MiniTrex113, tienus63, vilheide, WendyKtH en 143 bezoekers