Smerig en vies mannetje, juk, bah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:41

Zaterdagochtend was ik met Pablo aan het trainen in de buitenbak bij de manege.
Ik was gewoon lekker aan het rijden.
Naast de buitenbak is een beekje en aan de overkant daarvan is een breed pad met daar achter het bos. Op dat pad wandelen vaak mensen met honden en ook te paard kan je er komen.
Zaterdagochtend liep daar ook iemand. Ik dacht gewoon een wandelaar met hond en ik keek er niet naar.
Na een tijdje viel het me op dat die persoon al een tijd stil stond. Ik dacht nog dat hij zijn hond liet zwemmen in de beek ofzo. Maar hij had geen hond bij zich. Hij stond een beetje schuin achter een boom.
Ik was druk bezig met Pablo want die was nogal druk door de wind enzo.

Opeens viel het me op dat die vent toch wel rare bewegingen maakte. Toen ik met mijn kippige ogen nog eens keek zag ik wat hij aan het doen was. Iets wat nou niet echt netjes is om in het openbaar te doen (ivm met de jongere Bokkerdjes probeer ik het netjes uit te leggen, ik denk dat de rest het nu wel snapt).
Echt jakkes Misselijk Misselijk Misselijk .
Dat doe je toch niet?

Ik dacht eerst nog als ik nou gewoon aan de andere kant van de bak ga rijden en hem negeer gaat hij vast wel weg. Misschien had ik het wel verkeerd gezien maar hij bleef bezig. Dat vond ik niet echt prettig (zachtjes uitgedrukt Frusty )
Ik ben toen naar de uitgang gereden waar een paar mensen stonden te kletsen. Ik zei het tegen hun en die vent rende toen gauw het bos in. De smeerlap.

Maar goed de manege-eigenaar weet er ook van af dus er zal wel opgelet worden of hij niet nog eens terugkomt.



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 12:56

Iehhhhh ranzig is dat. Ik heb het ook een paar keer meegemaakt. Naast de wei van onze verzorgpony's van vroeger stond ook altijd zo'n vies kereltje. Best eng als je alleen bent.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 13:01

Ik heb het vroeger een keer gehad toen ik naar mijn verzorgpony fietste, aan het begin van het pad naar de boerderij, stond een auto met daarin een vieze man. Ik ben toen snel doorgefietst en heb het tegen de boer gezegd die onmiddelijk een mestvork pakte en er op af ging. Man is van schrik met broek nog op zijn knieƫn weggereden. Haha, boeren met mestvorken zijn cool!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 13:06

yek!
AKelig zulke kereltjes!

Kan me voorstellen dat je je dan niet lekker voelt! Ik heb dan ook maar 1 gedachte: wegwezen!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 13:07

ah gatver!!! nee zoiets hoef ik echt niet mee te maken!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:23

jakkes wat een viespeuk,zo iemand verdient kletsen op zijn blote kont }>

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:23

Bah!!
In het bos bij de manege zitten ook van die vieze vendjes.Daarom gaat er bij ons ook bijna nooit iemand alleen rijden en altijd voor de zekerheid een zweep mee...

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 14:34

onze stal is vlakbij "het flikkerbos". Bij de freaks beter bekend als "Kalix Berna". Een benzinestation met bos erachter waarin ook alle ruiterpaden lopen en een heeeerlijke zandvlakte is. Op de rand van die zandvlakte flaneren altijd kerels di eop zoek zijn naar "vriendjes" en soms zie je ze ook wel eens in hun blote nix rondlopen. Echt ranzig, vooral als je dan van die zakenmannetjes ziet lopen "schat ik moet vannavond overwerken". Lois schrok er in het begin van (enge bosjesmannen) maar tegenwoordig lopen we er rustig langs (ik doe alsof ik nix zie en Lois loopt te loeren of er misschien brokjes te halen vallen). Ik ga echt geen km omlopen voor een stel viespeuken Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 16:52

eigenlijk ket je zo iemand gewoon vierkant gaan staan uitlachen, maar dat is niet het eerste wat in je opkomt als je zoiets ziet.
Ik heb het op stage gehad in roemenie, ik was samen met een vriendin daar en we hadden allebei door de zon gebleekt haar en blondines zie je daar nauwelijks.
Die vent liep al een aantal dagen achter ons aan (echt doodeng, je kan er ook niets van zeggen, want ze verstaan je toch niet), toen hebben we een kennis erop afgestuurd (die hadden we daar leren kennen) en die heeft toen met die man gepraat. Weet je wat die viezerik zei?? Het was niet onze schuld, maar hij wist zelf ook wel dat hij een probleem had....!! Nou vraag ik je.. Dan ga je ons daar toch niet mee lastigvallen....
Gewoon uitlachen, daar krimpt ie wel van Haha!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:25

Bij mijn oude manege was ook een flikkerbos. Daar liepen ook altijd de meest ranzige figuren. Een keer stapperde ik op mijn pony rond en toen kwam er een vent met zijn broek op zijn knieen de bosjes uit. Hij schrok zich kapot van ons want hij had ons helemaal niet gehoord. Wel goor maar ook lachwekkend want hij trok echt wit weg van schrik.

Maar ik vond het ventje zaterdag veel viezer, omdat hij daar stond te kijken naar mij en Pablo.


_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-06 18:28 ]</font>

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 18:45

Stel ranzige mannetjes zijn het! Ik heb het hier in de buurt nog niet meegmaakt, in het verleden wel. Wat ik normaal zef is of "Heeee lekkere h*m*" of "Ik geef je aan hoor!" (heb ooit een man met zijn broek op zijn knieen weg zien rennen Haha! ) Of "heeeee wat een kleintje" *LOL*
Ben ooit eens op de Blaricumse heide achter zo'n mannetje aangegaan te paard, samen met een vriendin... uiteidelijk belandde hij in de bramenstruiken. (alleen had ik dit nooooooit gedurfd)
Maar vervelend blijft het wel!!! Je kunt natuurlijk altijd even de politie inlichten dat daar zo'n ranzig mannetje rondloopt... ik neem aan dat er ook wel wat jongere ruitertjes op de manege rondlopen, en in dat geval....
Misselijk

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 19:07

hahahaha ik vind het wel cool die venten kun je zo leuk voor l*l zetten.
wij hebben een potloodventer in het bos zitten
vally en ik liepen daar lekker relaxed over een paadje
en in een keer waaaam deed hij de jas los
vally dat duiveltje }> }> }> rent erop af en ik heb nog nooit een kerel met een jas los zo zien rennen.en we hebben ook zo`n bankje en daar liggen die lesbos en homos te jeweetweltedoen
en dan ook uitschelden van aaaaaa wat een kleintje of hahahaha wat een uitgezakt mens
en dan als een speer wegwezen anders komen ze je ook nog achterna

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 21:43

Dat heb ik een maand of wat geleden ook gehad.
Mijn zus en ik zaten in de trein van Den Haag naar Gouda, want we waren naar een oud schoolvriendinnetje geweest.
Er ging dus op een gegeven moment een man op het bankje naast ons zitten, die al de hele tijd een beetje druk heen en weer liep. Toen we ongeveer een 15 min. in de trein zaten, keek mijn zus opzij en keek ineens heel verschrikt zo van; Gatver, kijk dat dan! Dus ik keek opzij en meneer was dus even met dezelfde handeling bezig als wat jij daarnet bedoelt.
Hij keek mijn zus recht in d'r gezicht aan! bah!!
Ik hoorde iemand anders nog zeggen; Dat vind ik nou zo goor he!
Ik had eigenlijk moeten zeggen van ruim je strax wel je rommel op ofzo, of als je lijm nodig hebt kun je beter even naar de boekhandel gaan ipv het zelf te produceren, maar daar kom je natuurlijk pas achteraf op.
Ik vind het wel ronduit smerig!!!! Misselijk Misselijk Misselijk Elke keer als ik er aan denk word ik weer misselijk!!! Misselijk Misselijk

_________________
Lekker belangrijk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jessica op 2001-08-06 21:45 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:26

Nee dank je dan loop ik ook liever om Misselijk
Dattie dan ergens heengaat waar niemand is, juk

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 00:31

Gatver! Ja, dat zijn dus van die dingen die je liever niet wilt tegenkomen in het bos. Daarom heb ik ook altijd een zweepje bij me, mocht het nodig zijn, dan haal ik fijn uit (op aanraden van m'n mams).

Typisch trouwens dat meer mensen hier de term 'flikkerbosje' gebruiken Tussen het huis van m'n ouders en de A1 ligt een groot bos, met aan het eind een parkeerplaats langs de snelweg, dat in de volksmond ook bekend staat als het 'flikkerbosje'. Inderdaad ook allemaal van die mannetjes die op zoek zijn naar een vriendje. Op de manege werden daar wel eens indianenverhalen over verteld, maar ik denk maar zo: mij doen ze niks, ik ben geen jongetje Haha!. Maar goed, ik heb nou ook niet echt de behoefte om te zien wat ze daar uitvreten...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 00:32

Assen heeft ook zo'n berucht flikkerbosje, daar moest ik altijd langs als ik met de hond naar behendigheidscursus ging. Scheve mond\

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 10:14

Net als donja lach ik ze vierkant uit. Tja, niet het eerste wat in je opkomt de eerste keer dat je zo iets ziet, maar ik heb het al zo vaak gezien dat ik voorbereid ben. als je trouwens lacht balen ze heel hard. En dat is mijn bedoeling, hun plezier vergallen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, GoogleAdsense, Ilona__, JameyDL, Kopmeeuw, mariettek, MeesMo, Mondy, Noor17, Patriesje, pillow, Pinacolada, Robin_Rikkie, ryukapple, Texas02, Vagabondo en 148 bezoekers