De eerste 2 veulens zijn er!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

De eerste 2 veulens zijn er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 09:43

Gisternacht zijn de eerste 2 veulens van stal geboren Lovers . Er staan momenteel 14 dikke drachtige merries in de wei dus we hebben er nog 12 te gaan.
Het is zo'n vreselijk mooi gezicht al die dikke merries te zien steunen en kreunen in de wei. Gister lag er al een merrie helemaal voor pampus met zware weeen Ach gut Helaas kon ik niet wachten op de afloop maar ik weet zeker dat daar vandaag weer een veulen naast staat.
Wat later in het seizoen komen de mini-shets ook nog weer terug naar stal met hun veulens. Dat is ook schitterend. Een mini veulen is nog kleiner dan mijn hond Haha!
Over een paar weken zal ik wat fotootjes plaatsen van alle paarden in de wei. Dit is de mooiste tijd van het jaar Lovers


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 09:59

Gefeleciteerd Haha!

Nog 12 te gaan ... pfieuw ... Is dat niet een beetje erg zwaar?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:17

zwaar? voor wie?
Alle merries lopen 24/7 in de wei en veulenen daar. De wei ligt recht voor het huis dus vanuit het slaapkamerraam kan de stalhouder de boel overzien *LOL*. Het zijn allemaal geroutineerde merries die alleen voor de fok worden ingezet.
De stal is een hengstenhouderij/stoeterij/[spring]sportstal. Daar weten ze wel wat hun te wachten staat, maar ik kijk mijn ogen uit

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:15

Oh wat leuk al die dikke merries bij elkaar! Heel erg leuk nou veel plezier!

Ik ben Mickeylover en een fjordengek!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers