paulanda is verkocht en nog een keer het hele verhaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-01 10:52

niet veel mensen schijnen er veel van te snappen maar het is heel simpel hoor:
we hebben paula een half jaar geleden bij een fokker gekocht voor de handel,dus niet om te houden,we hebben haar laten inrijden,gewend aan alles laten maken en veel liefde en aandacht gegeven,het werd een heel goed paard dat zeer goed kan bewegen,omdat als je vanaf f8000 mensen paarden gekeurd willen hebben ik haar toch moest laten keuren(ja het is stom dat ik dat niet van te voren deed maar dat weet ik nou wel)klinisch was ze super en rontge had ze een 3tje,dus ik wou er zo snel mogelijk vanaf want e stalling is f500 in de maand,ik weet wel met handelen verdien je haast geen geld als je op pension staat maar het ging ook meer om de ervaring,dus ik had een advertentie geplaats en veel vonden het te veel geld maar heb het er toch voor gekregen hoor,via een advertentie bij horses mensen uit friesland,hele lieve mensen die nog een 4jarige merrie aan huis heeft staan,dit jaar speelt ze alleen voor grasmaaier en komend jaar word een bak aangelegt dus die krijgt een heerlijk leventje vlak bij waar ze geboren is,tuurlijk mag je nod dingen vragen en opmerken maar kan toch wel eenh beetje vriendelijk?
en natuurlijk geef ik wel veel om mijn dieren mijn vaste 2 paarden gaan nooit weg maar dit paard was voor de handel en daar moet je je niet te veel aan hechten,mvg nathalie
ps en een paard met een 3tje ruilen voor een gezond paard lijkt me geen slechte ruil dan laat je die gewoon weer inrijden en verkoop je die weer zo gaat dat nou eenmaal. Cool


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 11:04

ik ben heel blij voor je paard dat ze nu toch nog een goed tehuis heeft gevonden. ik heb dit bericht verplaatst naar pp omdat het hier eigenlijk niet thuis hoort. groetjes lonneke

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 11:13

gelukkig dat er iemand was die dit paard wilde hebben. Maarre je wilt handelen maar je hebt/had niet genoeg ervaring voor dit paard??? dus je laat hem door iemand anders inrijden en rijden omdat je zelf nite geoneg ervaring hebt en betaalt 500 gld in de maand stalling??

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Getty_Maan, Mieke, mmajar, sasja0705, savieralover, Vagabondo, Vinny12511, Whizz en 178 bezoekers