sommige mensen wil je wel killen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 21:00

Vandaag was ik bij peetje,en omdat ik met mijn ribben zit rijd mn buurmeisje Haha!
Aangezien mijn fjordenondeugd haast nog groen is alles nog moet leren en totaal niet voor het been,rijd ik met sporen.
dus er staat een vrouw langs de kant mijn buurmeisje erop met sporen zegt ze dat ze elke keer zo zit te prikken Verward
Dus ik zeg ze loopt anders niet ze luisterd niet naar het been Verward
zegt ze ja waarom heb je dan die dingen om als ze er toch niet naar luisterd,dus ik zeg dat is alleen een hulp dat ze moet gaan reageren,en als u goed kijkt dan ziet U dat ze niet steeds prikt met de spoor en dat de pony totaal niet voorwaarts is.
( ze was echt sloom viel haast om zo langzaam was ze)
dus ik al kwaad ze zegt ja ik heb vroeger ook gereden en dat is helemaal nergens voor nodig,dus ik zeg als U het zo goed weet ga er dan zelf opzitten inplaats van hier te staan zeiken tegen mij(vrouw was al 50 ofzo).
Zegt ze ja weet je hoe vervelend het is om daar steeds naar tekijken voor mij en andere mensen Verward
Dus ikz eg andere mensen hebben er geen moeit mee de halve manege rijd met spoor en anders kijkt u maar de andere kant op Boos!
Dus ik was al echt kwaad gaat ze nog effe verder,ik zge ookal rijd ik met messen aan mijn voeten of giga scherpen mege spoor wielen het is mijn pony en ik bepaal wat en hoe ik er mee omga.
Ik rag me pony totaal niet af ben tegoed voor der en rijd met zwanenhalsje die harstikke bot zijn en totaal niet scherp,ze kunnen er dan wel ''heel erg gevaarlijk uitzien voor mensen ie er geen verstand van hebben'' maar dat zijn ze dus niet en mn fjordenondeugd voelt het noggeens zo zacht door die dikke laag vet.
ik ben eht nog steeds kwaad zeg waarom bemoeit iedereen zich altijd met een ander Boos!
Wat kan ike r aan doe dat mijn pony vroeger bij haar vorige eigenaaresse alles mocht en nu verziekt is zij reed ook met sporen en zonder kan ook wel maar voor mij zijn die sporen net een xtra hulp en ik heb vrij lange benen.
maarja de beste stuurlui staan aan wal he zeg maar
nou ik moest effe me ei kwijt
groetjes wendy

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wendy1 op 2001-08-05 21:04 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wendy1 op 2001-08-05 21:06 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 23:09

ah ja je hebt van die mensen die kennen je pony nog niet eens en beginnen al erover te zeiken hoe je er mee op gaat, daar heb ik dus ook een hekel aan maar goed dat je nog wel wat rustig was gebleven hoor!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23428
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 00:12

Ow ik ken het verschijnsel.
Als ik samen met mijn vriendin met onze pony's op pad ga (ik naast de mijne en zij op de hare) krijgt ze ook altijd commentaar dat het zielig is (ze is superlicht het is een shet ze komt alleen wel onder zijn buik uit) ik kan daar zoooooooo kwaad om worden. Ze zegt ook altijd 'als je meer verstand hebt van paarden praten we verder'