Meike loopt weer voor geen meter :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Meike loopt weer voor geen meter :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 21:21

Hey,

toen ik Meike uit de wei haalde wilde ze al niet echt lekker meelopen, en we gingen ff naar buiten daarna, en op de stenen was het echt zo zielig Scheve mond
ze liep heel langzaam, zette dr beentje heel zacht neer en iedere keer zag je dr been trillen als ze hem neerzette....
en met dr achterbeen liep ze heel vaag, ze zette m eerst achterop dr hoef neer en dan naar voren ofzo.... in ieder geval als ze 1 achterbeen neerzette hoorde je het twee keer Verward

het zag er echt super zielig uit Huilen Huilen Huilen


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:47

Ooh wat zielig! Heeft ze dat al vaker gehad? Heeft ze zich misschien verstapt in de wei?
Denk dat je beter een dierenarts kan bellen, arm paardje. Scheve mond
Wat heb je er nu tegen gedaan?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:47

Wat vreemd zeg, is je pony kreupel?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-03 21:50

uhm neej, ze is vroeger denk ik vele hoefbevangen geweest, en loopt dus al een klein beetje met dr benen naar voren, maar verder op zich wel goed en regelmatig, en ze heb altijd te lange hoeven gehad, maar die zijn net een paar weken weer lekker kort bekapt, maar wel weer heel raar Verward zal wel ff wennen zijn..... en op de stenen heb ze nooit zo lekker gelopen maar nu was het echt erg Scheve mond

ze is wel hoogdrachtig, dus ze krijgt er ook nog eens extra gewicht bij...

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:43

aaaah, wat erg. denk je niet om de da er bij te halen. of wacht nog ff. ja, nu ze zwanger is kan het ook van dit zijn, het kan van zoveel zijn. hopelijk komt het allemaal goed!!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 16:55

kun je niet iets met beslag doen?
Dat extra gewicht zal het zijn denk ik.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 20:20

ja het is echt heel zielig, kreeg tranen in me ogen toen ik het zag... maar aangezien ze al niet echte super benen heeft denk ik wel dat het extra pijn doet met het veulen erbij... de dierenarts kan ik zelf niet bellen want daar heb ik nooit genoeg geld voor Scheve mond
maarja in ieder geval doe ik nu niet zoveel met dr, elke dag wel lekker poetsen en klein stukje lopen, k wilde nog wel kijken of ze nog kon draven maar ze stribelde heel erg tegen, dus dat maar niet gedaan... hope dat het beter gaat als dr veulen er is Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 08:06

Dat is idd vervelend voor je (verzorg?)pony. Ik hoop voor je dat het over gaat als het veulen er is. Zo niet, zou ik toch eens met de eigenaar overleggen of de dierenarts kan komen.

* To Belg, or not to Belg *

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 08:25

Drachtige paarden zijn extra gevoelig voor hoefbevangenhei ik zou haar maar goed in de gaten houden als ik jou was, en op tijd de da ernaar later kijken hoor!!!

XANTHA

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 20:10

ja het lijkt er heel erg op dat ze weer hoefbevangen word/is Verdrietig
vandaag was het weer erger, ze loopt altijd meteen mee uit de wei, nu wilde ze nieteens meer mee...... toen ik dr losliet en ze liep weg liep ze heel langzaam en zielig, k stond weer met tranen in me ogen te kijken, zo verschrikkelijk zielig!! als ik wat meer geld zou hebben zou ik zelf wel een dierenarts willen bellen, gewoon om te weten wat er nou precies is.....
als ik tegen de eigenaar zeg dat hij de dierenarts moet bellen... ALS ik hem kan overhalen, dan zegtie weer na een tijdje dat hij is geweest en dat er niks aan de hand is maar je ziet heel duidelijk dat het niet gaat Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Cjuan, Esther_r20, herous, Hicaria, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, jitskenienke, mingming, MirjamRobin, Nanu, Roihi, Utixo, xRooss, xRoossie95 en 90 bezoekers