Dien was vervelend!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-01 17:19

Het ging vandaag echt voor geen meter. Het was ook de 1ex dat ik bokkend door de bak ging! Hoofd tussen d'r benen en gaan! Race galopjes incl. banketstaaf bochtjes. En iedereen maar roepen dat ze niet goed en gemeen kan bokken. Ik weet er nu alles van!
Ik had bijna het idee dat ik Nimber gepakt had. Die 2 lijken zo op elkaar(alleen niet hun karakter).
Hopen dat het morgen beter gaat.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 19:29

misschien was je wel in de war en had je ook nimber gepakt Verward haha denkt het niet. maarja niet zo leuk dus gewoon proberen hoofd omhoog te houde he
doei xxx

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-01 19:58

Dat was het toch zeker niet hoor! Nimber stond toe te kijken en vond het wel lollig(het leek als of hij zich zelf zag lopen).En Dien d'r bokken zijn niet echt 100%. Kijk maar ff in m'n profiel waarom.
Het is zelfs wel goed dat ze soms bokt, dat betekend dat d'r benen sterker worden.
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 20:11

ah ja ik heb het gelezen als ze maar geen pijn
heeft he oooh maarja... toch wel goed dat ze dan ffies gebokt heeft ofja ffies?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cam, Carowl, esje01, Glenda, midori, Paardennamen, Vagabondo, XXleonieXX en 125 bezoekers