Voor de 2de keer proberen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Voor de 2de keer proberen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 21:17

Jawel ik had vandaag kijkers die voor de 2de keer kwamen. De 1ste keer viel het mij al op dat Grappa het meisje erg interessant vond. Hij besteedde veel aandacht aan haar, ging naar haar toe en niet naar mij of haar moeder. Meer van dat soort kleine dingen. Met rijden was hij ook super braaf en voorzichtig met haar.

Vandaag kwamen ze voor de 2de keer. Weer was hij super lief voor haar, heel voorzichtig en als ze hem beloonde begon hij bijna te glimmen Party!! Hij voelde zich zo trots Party!! . Zelfs in galop was hij heel voorzichtig met haa *LOL* r.

Ik vond het heel leuk om mijn monster, die toen hij kwam niet de makkelijkste was, zo braaf en zo voorzichtig met het meisje te zien omgaan. Ik was echt trots op hem *LOL* . Vrijdag bellen ze op om te zeggen of ze hem wel of niet wilen kopen. In ieder geval kan ik zaterdag de springclinic nog rijden. Hoe het daarna gaat Verward Verward

Fiesta, freiberger, what else?


Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:24

Ow das wel leuk dan dta ie een leuk baasje krijgt Lachen

Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus Lachen

juval

Berichten: 13187
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:27

spannend hoor, je moet toch altijd even kijken of het wel klikt tussen het paard en de evt. kopers. Ik hoop dat het doorgaat en dat je er zelf een goed gevoel over hebt.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:34

Ja ja, die Grappa, wat was ie idd lief voor haar Ik heb maar heel even staan kijken, had namelijk het idee dat het meisje anders zenuwachtig zou worden, maar hij was echt mega braaf. Zeg maar zo braaf dat je je afvraagt of Belker hem niet toevallig streng in het oor heeft gefluisterd Knipoog Nee hoor, vond het een hele leuke combinatie en ik denk dat als deze mensen voor hem kiezen hij een heel fijn leventje tegemoet gaat

Nappie zal het eerdaags zonder zijn grote vriend moeten stellen ben ik bang Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 00:01

Spannend hoor!!! zo te horen klikt het wel en zou hij er een fijne plek hebben... succes Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 07:24

Ja, vandaag door zien te komen, morgen door zien te komen en dan weet ik het. Een goed tehuis is het allerbelangrijkste. Maar hij vond haar lief. Dat verwacht je toch niet. Ik denk dat het 2 dezelfde karakters zijn. Rustig, stille wateren, diepe gronden types. Dat is Grappa in ieder geval wel.

Mocht het niet doorgaan dan is hij nog steeds 'mijn pony' en gaan we rustig verder. Maar die onzekerheid, die geven mij de kriebels. Ik ben miepie ongeduld.

Fiesta, freiberger, what else?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:26

Ja dat ken ik. Al kan ik met sommige dingen erg geduldig zijn,
met zaken die het hart aangaan wil je het (antwoord) uit iemand trekken Knipoog Vrijdag = morgen hoor je het toch?
Dan werkt voor mij het beste om gewoon zoveel te gaan doen dat de dag omvliegt Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 07:37

Ja het is morgen.
Ik vermoed dat ik na de afgelopen nacht met ineens het alarm van de auto aan ik vanmiddag maar fijn ga slapen. Vanavond ga ik het bos in met een vriendin. Als ik niet ga slapen vanmiddag, ga ik "Spuit 11" (aanduiding van mevrouw de kleine opdonder) maar eens longeren. Dan heb ik daar alvast wat meegedaan. Voel ik me niet schuldig, dat we zo weinig emt haar doen. Boxen doet Hielke vanavond, heeft hij wat te doen Haha! als ik door het bos hobbel.

Fiesta, freiberger, what else?


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:43

Klinkt als een perfecte match!
Ik hoop met je mee dat ze het doet.. het lijkt me veel fijner een paard te verkopen als je het idee hebt dat het ook goed klikt met de nieuwe eigenaar.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:48

Klinkt goed. Als die mensen hem willen hebben komt hij vast prima terecht. Fijn is dat als het zo goed klikt tussen paard en ruiter.
Succes met het doorkomen van deze dag en ik hoop morgen op goed nieuws.

* To Belg, or not to Belg *

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:53

Pffff.... slaap lekker idd!! Siesta *LOL* auto alarm wilde grappig zijn?
Ik vind het 's ochtends altijd wel lekker in het bos als het langzaam aan warmer wordt. Veel plezier vanavond!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-03 07:56

orri schreef:
Pffff.... slaap lekker idd!! Siesta *LOL* auto alarm wilde grappig zijn?
Ik vind het 's ochtends altijd wel lekker in het bos als het langzaam aan warmer wordt. Veel plezier vanavond!!!

Nadat ik om 2.00 uur 's nachts door de politite uit bed ben gebeld met de vraag waarom onze Vito midden op de weg stond, geloof ik niet meer in grappige autoalarmen. Was in 1 week tijd de 2de keer dat ze de Vito wilden stelen. Nu weer een personenauto. Nu dit weer. Mogelijk een hond die er tegen aan plastte. Ach net nieuw alarm eronder gezet omdat de oude stuk was. ben blij dat hij het goed doet Haha!

Ja we gaan genieten. Kletsen en rustig aan doen. Genieten van de rit. Ik neem iemand mee die er wat tegen op ziet. Ik vind de schemer super, de herten, de vleermuizen, de geluiden. Genieten in het bos.

Fiesta, freiberger, what else?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:36

De vleermuizen Haha!

Hahaha, nee oke dan begrijp ik overigens wel in het verhaal dat je dan ook rechtop in bed zit, vanwege voorgaande ervaringen....
Ik kan ook tegen de eerste paar ritten op zien, na een paar ritten gaat het wel weer Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Cemlys

Berichten: 14950
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:22

volgens mij klikt het dan wel tussen die twee. hopelijk vind hij een fijn baasje. veel succes alvast

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:48

Laten we maar duimen, al word het vast moeilijk als de dag komt dat ie echt weg gaat.... Maar fijn als je wel een goed gevoel hebt over de nieuwe eignaar. Succes joh!

<B>Lipizzaner: daar waar schoonheid en gratie samenkomen...</B>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bommeltje_, Cowgirl83, criollo_yess, femkepien, Googlebot, hollie, jokesonyou, lizy29, Lotus_Tessa, rover_, Salinah, sterregoud, xxPaige en 91 bezoekers