Morgen de laatste dag van het 'strafkamp'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Morgen de laatste dag van het 'strafkamp'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 07:59

Mijn hengstje staat nu bijna 2 en een halve week op de stal waar ik normaal gesproken altijd les en hij gaat best goed!
Ik ben er zaterdag mee naar het bos geweest samen met een stalgenootje en haar ruin. Onderweg kwamen we een grote manege groep tegen welke hij dan wel volgde vanuit zijn ooghoeken maar verder gaf hij geen kick.
Zondag heb ik een paar minuutjes gereden op het losrijterein van de dressuurwedstrijden die toen gehouden werden. Daar was hij wel een beetje afgeleid waardoor het niet meeviel om hem recht te laten lopen *LOL*
Gisteren heb ik voor het eerst mijn dressuurzadel er op gegooit (met mooi schabrack en bijpassende bandages Haha! ) en zijn we voor het eerst buiten opgestegen. Toen liep er maar 1 andere combinatie in de bak zodat ik nu wat meer aan echt rijden toekwam.
Ik kan al fijn in draf verruimen en ik krijg hem steeds beter aan het been, dat leek in het begin een beetje zorgelijk omdat hij zo lui is. Ook de galop knop lijkt het zowaar te doen. Het kan toeval zijn maar gister sprong hij de laatste 2 keer super aan op een schopje van mijn binnenbeen.
Mijn instructrice had er in het begin een hard hoofd in maar is nu ook zowaar van hem gecharmeerd Pling
Dus vandaag nog een paar minuutjes sturen, morgen rijd ik dan nog om drie uur een lesje en dan neem ik hem weer mee naar huis.
Kan hij weer lekker het land op


Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 08:56

Lekker hoor dat alles zo goed gaat met hem. Ik ben benieuwd binnenkort als we clinic komen rijden. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:14

Jooo dat gaat lekker! Is je startkaart aanvraag al op de bus? (en welke naam is het geworden?)

:evaw:

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:19

echt tof dat hij veel verbeterd in het rijden is. echt goede vooruitgang. doe zo verder!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:22

Dus dan mag hij uitrusten? Volgens mij niet. Ik vermoed dat hij bij jou wel op het land komt maar ook hard mag werken. Weg r ust denkt hij dan.
Veel plezier met hem.

Fiesta, freiberger, what else?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:51

Lekker man dat hij alles zo super oppakt!
Dus zaterdag kan ik 'm bewonderen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:57

Leuk Sjuim, ben erg benieuwd naar hem zaterdag!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 11:15

Jep, zaterdag is hij erbij!

Hij mag echt lekker relaxt de wei op hoor Belker Haha!
Ik ga er dan misschien hoogstens 2 keer per week een kwartier opzitten.

De startkaart ga ik deze week aanvragen, zoals het er nu uitziet blijft de naam gewoon Triumph... Ik heb nog niets beters kunnen verzinnen.
Als alles volgens schema gaat hoop ik hem voor augustus al een keer uit te kunnen brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:15

Ik ben ook wel erg benieuwd naar hem, maar kan zaterdag helaas niet komen.
Ik heb vrijdag en zaterdag nl. nachtdienst en wil zaterdagmiddag nog even naar Craignetahn (schrijf ik vast weer fout Bloos ) kijken die tandemles krijgt van Albert.

Kun je volgend jaar geen clinic hengstenrijden houden, dan kom ik wel met Ustinov verongelukken Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:23

Hmmm ik moet nog even kijken, ik wil mijn baan opzeggen, als ze dat goed vinden dat ik zaterdag al niet meer kom, kijk ik Kim (nimber) lief aan of ik mee mag rijden Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:50

Sjuimpje schreef:
De startkaart ga ik deze week aanvragen, zoals het er nu uitziet blijft de naam gewoon Triumph... Ik heb nog niets beters kunnen verzinnen.
Als alles volgens schema gaat hoop ik hem voor augustus al een keer uit te kunnen brengen.


Dus dan ga je toch gewoon in de B beginnen? Want je mag nog geen L dan, daar is hij te jong voor.

Wel gaaf dat het zo goed gaat!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:55

Hee gaaf joh!!! Leuk dat hij zo fijn gaat, enne.............wanneer krijgen we weer eens foto's Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 07:48

Ik wil eigelijk heel graag ook nog buiten starten... En je mag pas na 1 oktober het L in.

Heel misschien heb ik voor deze middag een fotograaf,
nu alleen nog een digi Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 987ZYX, Babootje, cariena1, IASCrawler, knockout1, laura_estee, Noor17, Nustice, tienus63, xChoco, YvonneV en 107 bezoekers