Hier (pas maar op) het uitgebreide verslag van bokt-meeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 16:37

Ten eerste erg veel geluk gahad met het vervoer, paps wou me wel brengen, en vervolgens aangekomen op het station in Doetinchem bleek Sanderijn toch wel een auto tot haar beschikking te hebben.
DANK U TEUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( moest van Sanderijn………….:-D )
Vond ik erg fijn, had er niet aan moeten denken die afstanden te fietsen! ( in de regen……… Boos! )

Dus, eerst maar eens Tinkerbell wezen bekijken en en ritje gemaakt. Erg lieve pony trouwens Haha! Toen zijn we even heel Doetinchem doorgereden en de verzorgpony’s van Buster wezen bekijken. En bij fokker Jansen zijn we ook langs geweest.
we hebben deze pony's geaaid:
Afbeelding
synod prophet

Afbeelding
cascob limelight

Afbeelding
lindehoeve's sebastiaan

Afbeelding
nagtegaals captain

( kwijl kwijl kwijl kwijl…………)

Buster (de pony) wouden we ook wel bekijken, maar die konden we niet vinden. Huilen Nou ja, toen maar doorgekneurd naar de Macdrek. Vond het trouwens goed te eten! Vork Vingers aflikken ( Ja Sanderijn, die hamburger was ook lekker hoor, danku!) En toen, uuuuuuuh, wat gingen we toen doen? Verward O ja, op naar de winkel, want Tinks nieuwe overdure deken paste niet. Frusty Toen naar de “stad” Aalten gereden ( volgens Sanderijn)………Aalten is een dorpJE. Maar ok. Toen waren we bijna dood door een of andere idiote vrachtwagen chauffeur. Boos! Boos! Boos! En wij dachten nog, als we nou goed in elkaar duiken, halen we het vast wel. *LOL* En het hielp kennelijk. Toen Paul en Marco bekeken. En Mylord ook nog. Idonja wou ze niet zien, anders kreeg ze ruzie met haar vriend. ( Nou ja zeg… Extreme duivel ….) Maar die krijgt ze wel te zien hoor!

Enne oja, Sanderijn is inderdaad net zo lief als op bokt!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fieke op 2001-08-03 16:54 ]</font>



Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 16:53

Zo te lezen heb je het erg gezellig gehad!!! Ja Sanderijn is een lieve meid!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 17:09

Zo te horen was het een leuke dag!
Jammer voor Sanne dat de nieuwe deken niet past!

Dat Sanne in het echt net zo lief is als op bokt wist ik al, als het goed is ga ik volgende week naar haar toe om de foto's te halen die ze bij mij gemaakt heeft!

Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 17:24

ja het was een enorm gezellige dag we hebben nogal gelachen he?
tja eerst sochtends lekker met tink een buitenritje gemaakt!en ze weer braaf als anders!mijn grootste liefde Lovers ik ben helemaal trots als ik haar aan andere mensen kan laten zien !!!*glunder*

ja we zijn de hele achterhoek rondgetoerd,ik ben behoorlijk moe nu van al dat autorijden.wel leuk was het bij de hengsten houder,je kunt daar zo het erf op lopen en alle hengsten aaien en ikke zo:dag meneer jansen:die man kijken,wist natuutlijk helemaal niet wie ik was Haha! maar we mochten gewoon lekker rondkijken en allemaal aaien,en ik heb mijn grote lieveling(cascoblimelight)echt zowat laten verdrinken in mijn kwijl,wauw wat is ie toch mooi!*zucht*

de pony's van fieke,marco en paultje waren ook heel lief en mylord(mooie naam)was ook wel een lieverd!
fieke heeft leuke paardjes om zich heen hoor!
ja het was helemaal voor herhaling vatbaar en dinsdag 14 augustus kom ik naar aalten en maken we een ritje met marco en paultje!
Party!! Party!!

ik heb enorm gelachen met fieke,we waren hartstikke melig,echt super,heb in geen tijden meer zo onwijs gek gedaan! Haha!

soms is het beter om te zwijgen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 18:20

Ja behalve dat Sanderijn lief is kan ze inderdaad ook heeeeeeeeeeeeel lekker gek doen *LOL* !
Doe nog maar heel vaak San dan doe ik mee!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 18:54

Ik vond het ook zeker voor herhaling vatbaar! ( goed voor je buikspieren Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 bezoekers