samoerai

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 08:53

wie o wie kent een pony, een dartmoorpony om precies te zijn, heel zwart, rond de 9 jaar, met papieren, stokmaat tussen de 1.26 en 1.30
stond eerst op manege paardendal in waddinxveen, maar is verkocht en verhuisd naar duitsland, naar een meisje wat ook met em in het circus optreed, hij vind het daar heel leuk. onder het rijden ging ie ook wel es steigeren. een echte ondeugd, maar toch wel lief. als je iets weet, laat het me dan weten waar ie staat, bv in de plaats of je hebt hem es in een circus gezien toen je op vakantie was ofzo: [img]../upload/671/samoerai.jpg[/img] deze foto is van 3 jaar geleden, ik zit erop.
ik was 9. het is in de les van gevorderde, hoor.
dan heb ik nog een foto, effe uploaden.....*wacht wacht wacht* Gaaaap en [img]../upload/671/sammi.jpg[/img] het was eerst een grote foto dus heb ik er een stukje van gedaan.
nou.. pb me als je wat weet of geef een reactie. bedankt!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers