4 aug. merrie keuring NMPRS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-01 12:17

als het niet associaal ver weg is ga ik er met honey heen. Voor de keuring hebben ze verder geen eisen, mag dus gevlochten en netjes geknipt enzo, maar alles mag ook los en lang (sokken enzo). Ook voor het halster zijn geen eisen, maar ik denk dat ik een echt voorbreng halstertje ga kopen.
Afbeelding
Deze dus.
Hebben jullie nog meningen van wel of niet vlechten enzo???

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 14:00

Voor honey bedoel je? Ik zou alles laten groeien, iig staart en manen. Maar Hons manen waren korter he? Misschien kun je dan een hoe heet z'on vlecht doen. Van boven naar beneden, zo eentje.
Maar misschien is tegen die tijd haar manen wel weer mooi. Ik vind alles los bij een shetje het mooist!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 14:28

ik ook, alles los tenzij de shet te korte of te dunne manen heeft, dan invlechten.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 14:30

los. vindt ik mooier bij shetjes.
heb een keer gezien dat een shet ingevlochte was. met geel en blauw. en een heleboel kleine knotjes wel heel leuk. Maar voor een keuring vindt ik los wel mooier

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 09:13

ja ik vind ook los mooier. ingevlochten bij shetjes geeft zon dikke vlecht. en waarom zou je vlechten?? tegen de tijd dat ze moet zijn haar manen al wer wat gegroeid. lekker alles wassen en in de antiklit. haar staart zou ik 1 dagen van te voren NAT invlechten met heel veel kleine vlechtejes en dieer net voor dat je op moet er weer uithalen en de staart voorzichtig uitborstelen. succes.