...springen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

...springen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 13:12

...hoi hoi...

ik heb een verzorgpony Junta... misschien kennen jullie der al...
samen met me buurmeisje springen we...

hier is een spring foto niet zo hoog....
Knipoog
Afbeelding

nou ik zit hier wel goed toch??????

maar ik een keer de balk op de tonnen gelegd en er over gesprongen..
maar mevrouw tilt de benen niet op.... veel te lui Gaaaap Tong uitsteken

maar soms als ik gesprongen heb dan wil ze niet meer springen met me buurmeisje... dat vertikt ze soms.. en als ik er dan weer op ga dan springt ze wel.... Verward Verward Verward Verward Verward

en hier nog een foto van junta Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! ...



Afbeelding

ffff rollen Pling

nou ik hoop dat hier wat reacties op komt groetjes kimberly en junta.....[/img]


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 13:13

wel leuke foto`s toch..

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:19

Zijn wel leuke foto's ja, vooral de onderste is lief. Alleen hoef je bij zo'n laag sprongetje nog niet zover mee te komen hoor. En doe voor de veiligheid bij het springen een cap op. Je hebt toch met meer factoren te maken.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 13:25

jah maar me cap zit niet lekker moet nog een nieuwe halen en junta is super braaf voor de rest....

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:28

Een ongeluk zit in een klein hoekje. En als er iets gebeurt is het al te laat.
Al doe je hem alleen maar op op het moment van het springen. Dat doe ik ook, rij hem eerst warm doe een cap op en ga springen, dan cap af en uitstappen.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:37

je zit idd al prima voor wat hogere sprongen. tenen naar binnen als ik het goed zie? ach niet zo erg dat.
wel heel mooie pony hoor!

Enya - Daya :-)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:45

Ziet er op zich netjes uit ik zou ook wel je beugels iets korter maken en iets minder ver naar voren gaan zitten.


Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:45

Beugels korter en niet je handen op de manenkam vastzetten.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:12

volgens mij houdt ze niet vast want de teugels hangen iets door. het is ook wel nog laag, misschien daarmee.
ofwel is het een streepje van de serre, ofwel hangt je rechterteugel door Verward Haha!

Enya - Daya :-)

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:16

Uuhm, wat is nou je vraag? Waarom ze soms niet springt of gaat het over je houding?
Houding denk ik dat je minder naar voren hoeft te gaan zitten over zo'n klein sprongetjes en je bent je cap vergeten.
Wat betreft springen:
Neem eens een lesje. Ik denk dat je op het moment zelf moet beoordelen waarom ze weigert.
veel succes

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:04

Het eerste wat ik dacht was; beugels iets korter.
Verder heb ik er geen verstand van, moet zelf ook altijd alles vragen over springen.
Succes

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:53

Zeker een cap opzetten, ik ken er genoeg die zo dom zijn geweest en nu hoofdletsels hebben.
Voor de rest hangt je rechterteugel precies wel erg door? En je tenen meer naar binnen.

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:58

Beugels korter, cap op, niet zo hard naar voren gaan zitten,
en gaan met die banaan Haha!

Tomorrow I was nothing, yesterday I'll be.

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 22:53

Ik vind dat het erg meevalt,hoewel ik ook m'n beugels wel kroter zou doen.Het ziet er in ieder geval beter uit dan mijn pogingen tot springen Haha!

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 23:26

iedereen zegt beugels korter, maar kijk eens hoeveel ruimte er nog is bij de knie! beugels korter en je reikt er over heen, lijkt me geen oplossing

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 13:29

ja, het is ook wel het eerste dat me opvalt dat je erg hoog springt (in je gedachten) handen ver vooruit enz. voor de rest weet ze dat ji jze erover krijgt. dat jij baas bent. met die andere speelt ze denk ik.

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 13:47

kijken waar je heen rijd dus (als geen sprong volgt) tussen de oren van je paard en de rest is wel genoemd denk ik zo..

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 13:47

ojaa en teugels gelijk

pmarena

Berichten: 48037
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 17:33

Misschien is ze niet te lui om haar benen op te tillen , maar komt het wel doordat je TE ver mee naar voren komt ?
Als je dat al veel te vroeg doet ook , breng je al jouw gewicht op haar voorhand , en die moet juist omhoog komen voor de sprong.
Je maakt het haar dus alleen maar moeilijk dan door teveel gewicht daarop te plaatsen.

Met zover naar voren komen maak je het haar eerder moeilijker dan makkelijker Lachen

Wellicht ben jij wat duidelijker , en strenger waardoor ze bij jou wel springt , en kan ze je buurmeisje foppen omdat die niet genoeg de baas is ?

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 21:35

hehe hier de trotste fotograaf Haha! (of die foto nam m'n zus toevallig, in dat geval ben ik de trotste eigenaar fan het fototoestel Tong uitsteken Vork )
Ging best goed he met springen, alleen jammer dat de balken van de emmers afwaaiden Haha!
Maar ik vond het trouwens bij sharir (het buurmeisje dus Haha!) net zo goed gaan eigenlijk Party!!

En ja waar was je cap? Tong uitsteken
Tenen naar binnen, teugels niet te veel los gooien (rechterteugel) en doordrijven dat ze niet een huppeltje neemt en de balk erafgooit of er gewoon overheen draaft. Maarja de hindernis was natuurlijk erg laag en dan is daar de verleiding wel groot voor.

(ja ik weet het sharir en ik hebben ook balkjes gegooit Haha! (het paard sharir bedoel ik, niet het buurmeisje dat ook op junta reed, sorry het klinkt ingewikkeld met al die namen zo Haha! ))

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 09:12

hahahahahhahah jah het gin best goed vong ik maar we zijn nog maar net begonnen met junta want ze wou er niet meer overheen omdat ze bang was maar nu niet meer.... lielle zegt : ik zou ook wel je beugels iets korter maken... maaar ze zaten al een heel stuk korter... dusss dan alzik zu nog korter zou done en ik ga springne kom ik 6 meter boven me paardje uit!! daz ook niet de bedoeling...!!!!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 09:13

hahahahahhahah jah het gin best goed vong ik maar we zijn nog maar net begonnen met junta want ze wou er niet meer overheen omdat ze bang was maar nu niet meer.... lielle zegt : ik zou ook wel je beugels iets korter maken... maaar ze zaten al een heel stuk korter... dusss dan alzik zu nog korter zou done en ik ga springne kom ik 6 meter boven me paardje uit!! daz ook niet de bedoeling...!!!!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:01

Leuke pony hoor! Nou, even wat puntjes. Niet te ver naar voren zitten bij zo'n laag sprongetje, beugels korter maken en tenen naar binnen draaien. Ander punt is dat je rechterteugel loshangt en je handen op de manenkam lijken te rusten. Je pony zou wel eens een andere kant op kunnen gaan dan jij wil. Oh ja, en koop snel een goede cap! Je kunt er heel veel gezeur over krijgen met de verzekering als er iets fout gaat. Jeetje, lijkt wel alsof ik alleen maar zit te zeuren op je Verward Is absoluut niet zo hoor! Vindt het harstikke leuk als iemand wil springen Knipoog Blijf vooral springen en neem eens een lesje, dan leer je nog veel meer.
Succes!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:00

hahahahah nu gaat het wel hoor (buurmeisje) Tong uitsteken... ik weet wat ik fout doe.. ik drijf genoeg voor de hindernis... hiihih de volgende dag ging het super...

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers