Ik ben eraf gevallen!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 23:09

Ik ben er daarstrax met paardrijden gevallen met paard en al. Het paard in kwestie, Hunter, moest in galop van hand veranderen en in contragalop verdergaan (dat vindt hij nog moeilijk, mede omdat ze dat zelden doen op de manege).
Maar omdat de helft van de mensen in de bocht van de hoefslag af gingen en Hunter daar achteraan wilde lopen, wilde ik hem dus terug de hoefslag insturen,
maar hij bleef op de een of andere manier in het zand steken met zijn hoef, waardoor hij voorover op zijn snufferd viel. Ik lag er gelukkig niet onder.
Gelukkig had hij zo op het oog te zien nix.
Ik dacht dat ik ook nergens last van had, alleen toen ik thuis kwam begon mijn arm erg stijf aan te voelen, dus ik denk dat ik morgen spierpijn heb.
Hunter was wel geschrokken want hij wilde meteen niet meer langs de plek des onheils, maar na een paar keer er hebben overheen gestapt deed hij het weer Pling .

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 06:46

Mooi dat het later wel weer ging! Ik ken het gevoel, een dwarsbalk die daarna nergens meer langswil... Extreme duivel Af en toe zou je ze. Maar ja, spierpijn is erg lastig, wens je er nog succes mee. Inderdaad geluk dat je niet onder het paard terecht kwam!!!Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 12:50

Heb jij even geluk gehad,ik heb namelijk 2 en halve maand geleden ongeveer hetzelfde voor gehad maar het paard is bij het rechtkomen toen op mijn hand gaan staan,het gevolg hiervan is dat ik nu nog altijd in het gips lig,en ik heb 2 pinnen in mijn hand gehad.Dat is schrikken he zo tegen de grond gaan met je paard,ik was anders hard genoeg geschrokken! groetjes Frusty

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 19:01

Wauw je had inderdaad mazzel. Ben nog niet zo lang geleden ook onder het paard gekomen en ik had mijn teen gebroken. K*t Extreme duivel niet paardrijden voor een tijdje was het eerst wat ik dacht!

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers