Na 4 maanden eindelijk weer .....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 22:30

les...

De eerste 3 maanden dat ik Meis deed stond ze nog in Harmelen. Diegene die mij les gaf kon mij daar niet echt lesgeven. Vervolgens heb ik daar gevraagd aan Prisca of ze mij daar kon helpen. Heeft ze dus gedaan.
Toen we Meis van Harmelen naar Zeist verhuisd hebben ging Merilyn eigenlijk direct op vakantie dus daar had ik ook niets aan ff.
Prisca heeft mij daar nog 3 tot 4 keer fantastisch geholpen,
nogmaals bedankt daarvoor,
en nu Merilyn weer terug is met haar het weer oppakken.
Het was in het begin wel even heel raar om over te schakelen van Prisca naar Merilyn, Prisca die veel rust in mij wilt brengen en Merilyn met alles bezig is.
Maar Merilyn vondt dat er in mijn houding wel een stuk verbeterd was, en rijtechnisch ook.
Les zelf ging goed... Meis was sloom en slecht aan het been.
Maar wat haar opviel geloof ik is dat ik wel redelijk stiller was met mijn handen dan een poos geleden.

Kon dus tevreden zijn....

Tessa_Marco
Berichten: 78
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:57

Meis, Sloom?!?!?!?!?! Kan dat dan? Verward

Liefs Tessa

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:04

aah das harstikke fijn....leuk dat je weer les hebt Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 07:43

Oh, dat bedoelde je met na vier maanden.... Ik snapte het verkeerd haha. Mooi dat Merilyn vond dat je vooruit gegaan was! Blijf nu zo doorgaan hè?! Komt allemaal best weer goed, dusse...gewoon lekker blijven rijden met je prachtige paard! Want dat is Meis zeker weten. Ilona