Wie gaat er naar dance valley???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 21:11

misschien boktmeetinkje????


Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:24

Ikke niet, maar ik geniet toch mee als de wind gunstig staat. Ik woon nl. praktisch aan de rand van spaarnwoude. Als ik op stal ben kijk ik recht Spaarnwoude in Haha!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 21:30

grappig!!! maar vind je de muziek ook wel een beetje goed dan??? anders heb je er natuurlijk niks aan!!!(ha,ha) groetjes monique.


Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:35

Ohjawel hoor, maar ik hoef er zelf niet heen, mij veels te duur Schijnheilig . Het enige vervelende eraan is dat het terrein al dik 2 weken is afgezet. Maakt mij niet uit, ik kom nog niet zo heel veel met Sam in spaarnwoude, maar er zijn mensen die er dagelijks rijden en dan eigenlijk nooit de heuvels overslaan (en dat kan nu dus niet). Als je trouwens met de auto gaat en die parkeert in een weiland aan de rand van Spaarnwoude, met daarlangs een snelweg dan is dat een van de landjes van "onze" boer, de paarden die er staan moeten geloof ik allemaal een paar dagen verkassen.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 21:53

tja, dat er zoveel voor moet wijken is wel minder!!!maar...stiekum heb ik er wel zin in!!!(sorry)

groetjes monique.

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:04

Ach zo erg is het niet hoor, de home en gardenfair (een sjiek tuinfestival van bijna een week in een groot park verderop waar ze bloempotjes voor de driedubbele prijs verkopen enzo) is VEEEEEEL erger Misselijk
Veel plezier in elk geval Lachen

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 22:06

dank je!!!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:12

Ik ga ook niet,maar een paar collega's van m'n werk wel en die hadden kaarten voor *slik* 110 gld. pp...vind ik eigenlijk een beetje te! Ben ook geen goeie danser Haha! Haha! maar als ze me vragen om een stukkie te draaien kom ik wel...dj-en is echt Cool Cool !!!
Enneh..ook namens mij veel plezier(maar dat zal wel lukken he!)

_________________
you bring on the sun
it's you making it shine
you light up the sky
like this heart of mine

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barokkie op 2001-08-01 23:17 ]</font>

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 22:16

kan je dat???

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:22

Nou..als ik echt op Dancevalley zou draaien loopt iedereen weg volgens mij... Haha! Haha! !!!!!! Mijn ex-vriend was dj en daar heb ik het een beetje van geleerd. Is echt tof om te doen, maar best moeilijk!! Maar die spullen en die platen kosten zo duur...dan geef ik m'n geld toch liever aan paardjes uit!!!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:40

Ik ben ook zo iemand die vanaf stal mee kan genieten Scheve mond\
Maar het is dit jaar maar 1 dag en vorig jaar 2, dus ik mag niet mopperen. En dan kondigen ze elke keer een nieuwe DJ aan, en dan denk je, misschien wordt de dreun nu iets anders, maar nee hoor, de zelfde herrie.
Sorry ik ben hier duidelijk iets te oud voor (voel me nu 78 jaar of zo)

Navragen is beter dan afvragen.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:46

Ik wou wel maar ja groot probleem......... GELD!!!!! en iemand die met me mee wou.....

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 07:25

Huh? Het is tot nu toe ieder jaar maar 1 dag geweest toch? Verward Verward Ik weet wel dat ze er heel graag een meerdaags iets van wilden maken, maar da's nooit gelukt.
En ach, hoewel het voor mij niet zo nodig hoeft (zou in ieder geval nooit zoveel geld voor een kaartje over hebben) vind ik het toch ook wel weer wat hebben dat zo'n groot en bekend feest in m'n achtertuintje ( Haha! zo noem ik Spaarnwoude altijd Haha! ) gehouden wordt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, Charlotte446, ChristaMoor, Corelli, Eleeke, janderegelaa, janna, Jannie79, Johnie, Kimberley_, ManonGrr, manonutjuh, maringe, Marleen_L, Miran, Roosch, Schapenvacht, Toffeltje, verootjoo, xSCWx en 74 bezoekers