Zonnebloem olie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 21:22

Ik moet bij Imagnetion mijn verozrg paard zonnebloemolie doo haat voer doen. Is dat wel goed en welke werking heeft dat?

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 21:27

Dit kan normaal geen kwaad,het dient om het paard mooi te laten glanzen!!! *LOL*

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 07:04

Ik geef mijn paard ook dagelijks een scheutje zonnebloemolie door zijn eten. Vooral tegen koliek en hij houdt er ook nog eens een mooie vacht door. En het is ook handig om knoflookpoeder door heen te mengen.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 08:05

ik pers altijd een knoflookteentje en doet dat door zijn eten en soms nog brandnetels (met mijn handschoenen) goed voor de vacht. en ja dat is wel goed

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:39

Mijn paard wou haar eten niet eten met olie erover.... Ik zou het eerst met een klein beetje eten proberen, ander smoet je alles weggooien (ik heb het aan het andere paard gegeven).

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:41

Hoi,
Zonnebloemolie kan geen kwaad hoor doe het alleen in mate.. in eerste instantie zorgt de olie voor ene goede doorloop van de spijsverteringskanalen, daarnaast bij regelmatig gebruik kan het ook de huid een glanzend laagje geven. zelf doordat ik kruidengeneeskundige ben
geef ik mjin paard kruidenolie en dat werkt perfect.
Voor Exlover... je plukt brandnetels vers en die geef je dan aan je paard dat is niet helemaal aan te raden in verse brandnetels zit mierenzuur en histamine wat jeuk kan veroorzaken en op een gegeven moment intern ook problemen kunnen veroorzaken slimmer is om ze te plukken en dan te laten drogen en dan aan je paard te geven ..
Succes ermee!

Each blossom, that blooms in the garden,
on its leaves a mystic language wears.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:06

en distels dan? zijn die ook slecht? Ken namenlijkeen pony die dat doet

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:12

hoi,

Mijn pony heeft een slechte winter gehad en kwam daardoor moeilijk door haar winter vacht heen. Ik heb toen ook zonnebloemolie gebruikt en binnen een week was ze al haar haren kwijt. Ik zou wel zonnebloem olie van een natuurlijk merk gebruiken ( zonnatura bijv. ) Dan kan het in elk geval geen kwaad

-xxxx- Daphne

(L)


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:04

Ik zou wel olijfolie nemen i.p.v. zonnebloemolie!
Het werkt hetzelfde en is stukken gezonder!
Beter voor de bloedvaten en dus ook het hart...
Echt waar, zonnebloemolie zitten andere vetten in, die waar je dik van wordt grijnz...
Nee serieus, olijfolie is stukken beter, zonnebloemolie helpt wel bij de verharing maar voegt verder aan de gezondheid niets toe, zorgt alleen maar voor slechtere doorbloeding.
Olijfolie is goed voor de doorbloeding en dus ook het hart.
Succes er mee!

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:40

Waar ik zonnebloemolie voor gebruik is tegen het "klikken" (dat geluid maakt mijn paard ergens vlak boven de hoef als hij loopt) Hoe het werkt, weet ik niet, maar het werkt wel. Of is dat toeval?? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Verara en 91 bezoekers