Programma: Modepolitie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Programma: Modepolitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 21:14

Ik heb best gelachen net, bij het programma modepolitie gingen ze een 'paardenmeisje' opnieuw aankleden.
Als ze het bij mij hadden gedaan had je hetzelfde effect gehad *LOL*
Allemaal veel te ouwe kleren gingen naar roemenie, 1 rokje kwam door de keuring. Haha!
Wel leuke kleren kreeg ze ervoor terug, alleen die schoenen vond ik maar niks

:evaw:


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:16

Haha, inderdaad.
Heb het ook gezien, die schoenen waren inderdaad zeer ernstig, maar die kleren vond ik wel grappig Lachen

Het leven is een gebakje!

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:16

ik had het net ook gezien. lijkt me echt niet leuk als ze al je kleren weg zouden doen!!!En idd die schoenen vond ik ook niet zo

L1 + 5 met m'n paardje Rigley

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 21:20

Ik had nog liever die Nikies gehad die in de vuilnisbak gingen (stonken naar paard Haha! ).

:evaw:

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:21

Kon je tenminste mee door de stront banjeren Haha!

Het leven is een gebakje!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 21:25

Inderdaad, want daar loop ik vaker op als op nette schoenen

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 21:27


:evaw:

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:31

Er was ook een vrouw,die kreeg het commentaar dat ze haar haar wel wat beter kon opfohnen.
Toen zei ze:
'mag ik nu even? Ik vind jouw haar iets te veel dode punten hebben. (oid)
blablabla'
Die vrouw is een paar dagen geleden bij ons op stal geweest om naar een paard te kijken wat te koop staat. Haha!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:44

Ik heb het vanavond ook gezien, en dat was m'n eerste keer. Wat een achtelijke trutten presenteren dat zeg! Die kraken echt alles en iedereen af! Bah!
Laat mij ook maar heerlijk rondlopen in m'n ouwe spijkerbroekkie en een lekker truitje, veel lekkerder!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:47

Ja,ik ben blij dat ze mij niet nemen!
Ik loop bijna al m'n vrije tijd in m'n oude paardenkleren,en dat ziet er ook niet uit.

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:20

Volgens mij begrijpen ze bij de modepolitie niet helemaal dat paardenmensen als ze naar de paarden gaan daar dus niet met hun naaldhakjes gaan lopen Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:41

Lindy schreef:
'mag ik nu even? Ik vind jouw haar iets te veel dode punten hebben. (oid)
blablabla'
Die vrouw is een paar dagen geleden bij ons op stal geweest om naar een paard te kijken wat te koop staat. Haha!


Wat een raar mens was dat zeg!! Lips are sealed

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 07:52

Ik heb er ook een stukje van gezien. Mij kon het programma niet zo boeien... Vond het nogal truttig en hou er niet van als mensen zo worden belachelijk gemaakt.

* To Belg, or not to Belg *

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:28

Vond het een erg vreemd programma.... Ze zagen er zelf ook niet echt super uit vond ik en hadden op alles en iedereen commentaar. Raarste vond ik nog dat die persoon die nieuwe kleren kreeg wel een jas moest inleveren maar er geen voor terugkreeg?? Lekker dan!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:45

Ik heb dat programma een paar keer gezien en ik vind dat ze die mensen echt toetakelen met "mode kleren" waarbij er niet naar gekeken is of het die mensen wel staat. Het gaat er alleen om of iets op dit moment in de mode is. Kortom een Misselijk programma.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 09:13

Ik kreeg bij het programma een beetje 'zwakste schakel' idee, ze over of onderdrijven totenmet.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:18

Ik vind het altijd wel grappig om te zien wat de nieuwste mode is, al moet ik zeggen dat ik het niet altijd even mooi vind. Zeg maar gerust; meestal niet Haha! Ik blijf toch lekker trouw aan mijn eigen Mexx en Esprit-outfitjes, of ze nou in de mode zijn of niet, dat interesseert me echt helemaal noppes Cool

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:10

Heb het ook gezien.

Die fleecetruien enzo, dat is toch logisch dat je die in je kast hebt hangen voor als je naar stal gaat? Ik ga toch ook niet in een modieus naveltruitje paardrijden?
Ik zou het iig niet leuk vinden om opnieuw 'aangekleed' te worden, of in ieder geval...ik zou het niet leuk vinden dat ze mijn kledingkast gingen uitpluizen en afkraken.
Mij niet gezien *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:42

Mij lijkt het best leuk als ik opnieuw aangekleed wordt, als ze me in mijn paardenkleren zien dan heb ik grote kans dat ik geselecteerd wordt, maar anders niet denk ik Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:16

Ze moeten mijn spulletjes echt niet uit m'n kast gaan trekken hoor, daar ben ik veel te veel aan gehecht Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:19

Picasso schreef:
Ik vind het altijd wel grappig om te zien wat de nieuwste mode is, al moet ik zeggen dat ik het niet altijd even mooi vind. Zeg maar gerust; meestal niet Haha!

Je bedoelt toch niet wat ik vandaag op tv voorbij zag komen aan outfits die sterk doen denken aan de early 80's, compleet met beenwarmers, bedrukte t-shirts en eigenaardige kleuren zoals zuurstokroze???

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:30

K vond het echt belachelijk: ze liepen er zelf ook niet te best bij.. Maar vond het wel heel erg grappig om te zien..

Haha!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:34

carola schreef:
Ik heb het vanavond ook gezien, en dat was m'n eerste keer. Wat een achtelijke trutten presenteren dat zeg! Die kraken echt alles en iedereen af! Bah!
Laat mij ook maar heerlijk rondlopen in m'n ouwe spijkerbroekkie en een lekker truitje, veel lekkerder!


Helemaal mee eens. Ik zou echt een minderwaardigheidscomplex aan zoiets over houden... Wie bepaalt nou of iemand er wel of niet uitziet? Dat is zoiets gevoeligs, daar kun je mensen echt helemaal mee klein krijgen. Heel misselijk vind ik dat. Ik zou echt nooit de guts hebben om dán iets banketstaaf terug te zeggen (ik vind nl echt dat ze er zelf ontiegelijk belachelijk en hoerig uitzien, maar goed). Normaal ben ik goed gebekt, maar als het over uiterlijk gaat ben ik nergens meer. En of iets uit of in is interesseert me geen hol, ik ben nou eenmaal wie ik ben en als het je niet aanstaat kijk je de andere kant maar op!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jennifer878
Berichten: 902
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:39

ik ha dgewoon eerst de helft van me collectie verstopt
en alles wat ik niet meer droeg hing ik op in me kast Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:39

Lovely"]
[quote="Picasso schreef:
Ik vind het altijd wel grappig om te zien wat de nieuwste mode is, al moet ik zeggen dat ik het niet altijd even mooi vind. Zeg maar gerust; meestal niet Haha!

Je bedoelt toch niet wat ik vandaag op tv voorbij zag komen aan outfits die sterk doen denken aan de early 80's, compleet met beenwarmers, bedrukte t-shirts en eigenaardige kleuren zoals zuurstokroze???
[/quote]

Oei, jakkes, dat klinkt errug naar Lips are sealed
Nee, dat is absoluut NIET mijn smaak Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, AhrefsBot, Amazonbot, amy495, craiester, IASCrawler, Lalladidoo, ManonGrr, MuffinX, nicole_floor, NinaCharlie, Roosch, Telpeva, Vavane, Xayah, YandexBot en 200 bezoekers