Welke hengst zou jij gebruiken voor je merrie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Welke hengst zou jij gebruiken voor je merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 20:53

Als je een merrie hebt natuurlijk Clown (flauw)

Ik zat op mcquaystables.com te kijken... en toen zag ik Footworks Finest.
Zaad daarvan zou ik graag in mijn merrie zien vliegen Pling Echt helemaal verliefd op dat beestje.

Welke hengst zou jij graag willen gebruiken voor je merrie? (als je het kon betalen Scheve mond )

Afbeelding
Afbeelding

Noisy

Berichten: 5402
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:21

wat een gave bok zeg Kwijl maar ik vind deze wel helemaal het einde voor mijn merrie...
KID WHIZ...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 21:29

Ja op die site zijn ze eigenlijk allemaal Kwijl ! maar die Footwork Finest vind ik echt geweldig.. moet je dat snoetje zien.. en die mooie donkere kleur. Lovers

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:31

Ondanks dat er hele mooie hengsten op de wereld rondlopen is het niet de bedoeling om van internet afgehaalde plaatjes van paarden hier neer te zetten (paarden die dus niet van jezelf zijn) en waar je hoogstwaarschijnlijk ook nooit een veulen van zal krijgen. Zeker niet als er alleen maar gezegd wordt dat een hengst zo mooi is, zonder uitleg waarom men hem voor zijn merrie zou kiezen.
Mocht er een vraag zijn waar iemand uitleg over wil en een foto kan daarbij als ondersteuning dienen, prima.
Maar dit is niet de bedoeling. Daar is het ITP-forum voor en ook daar geldt deze regel.
Slotje dus.