Het is nog niet gebeurt, maar het gaat vandaag gebeuren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 13:09

We krijgen stro,

Dat wordt weer bloed zweet en tranen vannavond.
We moeten om 5 uur dadelijk naar het land toe, en daar krijgen we 300 SPOT goedkope pakken stro, enb het is ook nog super kwaliteit.
Dus ikke aan de ene kant Haha! maar aan de andere Lips are sealed 300 pakken owwie wat veeeeeeeeel

maar oke, de liefde van een paard gaat niet over roze maar door de roze Haha!

groetjes lara

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 14:00

Ik wens je een hele fijne avond toe... Schijnheilig Dat je maar niet al te moe wordt...ik zal aan je denken als ik lekker op mijn bedje voor de tv lig...ik moet mijn pootjes 2 weken rust gevan... anders was ik natuurlijk ff komen helpen... Schijnheilig Maar eh...jullie nemen PG toch zeker wel ff mee... Knipoog

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 14:02

O wij hebben altijd stro in dikke pakken op de tractor en rijden maar, maar hooi pakje hebben we wel maar daar hebebn we 3000 van per jaar
nodig en dan nog dikke kuilpakken

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 14:35

Op deze stal hoeft het niet meer, maar op de vorige stal.... Bloedje heet, balen gingen wel met de lopende band naar zolder, maar daar er een eind mee lopen en tot de nok stapelen. Jeetje wat was dat altijd zwaar! En op het eind zie je niet meer zo helder en zak je in elk gat tussen 2 balen in, en als je niet op tijd weg was bij de lopende band, werd je al weer omver gegooid door de volgende baal. (Kon je wel even lekker agressief naar beneden gillen dat ze veel te hard gingen, en als zij het beter konden zij lekker boven moesten gaan staan, hoewel het werk beneden het zwaarst was)
Je ziet ik heb nog trauma's, maar toch kreeg je wel een taem gevoel als het er allemaal weer lag. Lachen

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 14:43

Heeeeeeee, je moet wat over hebben voor je knollies. Wij hebben nu het hooi binnen, 579 balen en er komt nog een pak of 500/600 stro aan. Dus als je wilt helpen kom maar. Stro komt eind augustus. Haha!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 15:25

Ben ik blij dat ik drie dagen geleden maar 50 pakken stro heb moeten opstapelen. Party!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 15:44

Ik heb mijn portie wel gehad met die balen hooi Knipoog Tegenwoordig hebben we alleen nog maar ronde balen hooi en dat wordt lekker met de tractor gedaan Schijnheilig
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en neem daarna maar een lekkere warme douche voor die afgebeulde spieren *LOL*
groetjes...