ontgoocheld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 15:21

In de jumpingstal waar ik groom staat een jong paardje dat ik zelf zo'n beetje zadelmak gemaakt heb dit paard heet Moana,een superspringbeest en mijn lievelingspaard van de stal.De eigenaar van Moana ,Peter heeft hier een maand of 3 geleden een ander paard van hem in de wei gezet, bij mijn paard ,om later te verkopen en zodanig dat dat paard ook gereden werd.Nu is hij dat paard vorige week komen halen en hij beloofde mij een ander paard bij mijn paard te zetten.Nu belde hij een paar dagen geleden om mij te zeggen dat hij Moana zou brengen,ik blij natuurlijk,ze moest terug wat dressuur gereden worden,wat hoor ik nu gisteren van mijn vriend,Peter stond bij hem toen hij dat ander paardje kwam halen,(ik was toen niet erbij) Dat Peter aan mijn vriend heeft gevraagd of hij dat paard reed dat naast mijn paard in de wei stond en hoeveel hij daarvoor vroeg,mijn vriend zei:3000BEF per maand,ok zei Peter dan breng ik Moana dan rijd ge daar maar op ik betaal u wel.
Ik was woedend toen ik dit hoorde,ik heb dit paard altijd gereden,ik dacht dat Peter mij een plezier wou doen en achter mij rug vraagt die aan iemand anders om haar te rijden,en dat terwijl hij weet hoe graag ik haar rijd en ze op mijn wei staat!!!
Mijn vriend heeft wel gezecht dat hij niet van plan was om haar te rijden,hij wou mij gewoon een plezier doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 07:57

Da's ook flauw van die Peter dan. Gelukkig maar dat je vriend wel zo eerlijk is om het te vertellen.