Mijn paardjes zijn gek, nu weet ik het zeker :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Mijn paardjes zijn gek, nu weet ik het zeker :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 12:14

niet echt een verslag vd dag maar meer verslagje van mn paarden in de wei zetten!

Normaal zet mn moeder zondags de paarden buiten, maar omdat ze gister Quentin zn halster afwilde doen terwijl ze voor zn stal stond(dan is ie chagie zeker bij bange mensen, doe je de deur open is ie een schat!) en hij dus 2x probeerde te bijten waarna ze hem tegen zn neus tikte en hij toen dus wel echt kon bijten wilde ze hem vanmorgen denk ik niet buiten zetten, dus ik kwam om half 12 uit mn bed(moet 6 dagen per week om 7.30 beginnen met werken dus zondag is mn uitslaap dag!) en ging ze buitenzetten, eerst Q toen desire(oude paardje van mn moeder) en toen desje, die waren helemaal gek!

Q rende gelijk naar het einde van de wei, langs de bak en desire ging er achteraan, Q ging omhoog maar het gras was glad dus hij klapte achterover...net met zn hoofd langs de bakrand!dus ik schrok want hij stond niet gelijk op, maar toen kwam desje eraan gecrosst en die is superhengstig dus Q meteen opstaan achter desje aan, en klimt er bovenop!(hij is wel echt een ruin hoor maar doet ie wel vaker!)

toen gingen ze weer ff heen en weer rennen, maar desire lag te rollen....wat doet Q...die springt over desire heen!! ik wist niet wat ik zag!

ze doen wel vaker zo blij&gek als ze naar buiten gaan, maar dit..?!

toen ging ik ff wat hooi in de wei leggen want het meeste gras is kapot gelopen door de paarden en dan hebben ze dus nix te eten en gaan ze aan de bakrand bijten, komen ze met zn 3en op me afgestormt, dus ik snel ff een plak hooi van me af gegooid, gingen ze er met zn 3en op af alsof ze nooit te eten krijgen! en toen kon ik de rest vh hooi wegleggen. Moet nml op meerdere plaatsen liggen anders slaat desire desje de hele tijd en dan gaat Q er tussen staan en mept hij weer terug, maar omdat t toch wel de bedoeling is dat Q een beetje heel blijft omdat ik er wedstrijden mee rij, leg ik dus het hooi op verschillende plekken, ver uit elkaar!

pff n heel verhaal, maar ik heb echt nog nooit zo hard staan lachen om die gekke beesten! en gelukkig heet Q nix van het omvallen!(heeft ie ook een keer gedaan met mij er op dus afleren zal ie het wel nooit...)

volgende keer als ze pas zo laat naar buiten gaan neem ik de digi mee en hoop ik dat ze weer zo gek doen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:38

inderdaad jamer dat je geen digi bij je had. Wat lijkt me dat lollig om te zien. Och de paardjes hebben plezier en dan heb jij dat ook meteen, nietwaar?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:14

Ja, jammer dat je geen foto's gemaakt hebt! Maar ja, je zal altijd zien dat je op dit soort momenten net geen camera bij je hebt Lachen

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 14:19

nohh, zonde dat je geen digi bij je had!
volgens mij had je nu mooie actie foto's kunnen nemen! nohh...
Wel erg dat Q achterover viel...
Gelukkig heeft hij nix!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:58

Écht weirde paarden heb je jah!! Ik zou me een ongeluk schrikken! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:24

somige paarden.............

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:39

Desje rulez!! haha! Leuk om te zien he!! Vind het ook fijn dat ze weer normaal loopt:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, Amazonbot, Avatar22, Claudia1993_, FCSA, Flip00, Grassh0pper, ikkedus, J30d, Jara, JitskeJeldau, lauralarissa, nick_en_ik, Sanet, vilo, zimbri en 114 bezoekers