Het gaat zo goed op de nieuwe stal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boemel

Berichten: 8359
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Het gaat zo goed op de nieuwe stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 09:55

Deze week hebben we Olympia overgeplaatst naar een andere stal.
Ik heb me daar vreselijk veel zorgen over gemaakt, omdat ze soms een beetje typisch kan reageren en ze ook nog eens geblesseerd is.

Maar het gaat in 1 woord geweldig! Ik heb spijt dat ik haar niet al veel eerder bij de vorige stal heb weggehaald. Ze slaat niet meer tegen de wanden aan en haar geblesseerde been ziet er al veel beter uit. De zwelling is al bijna helemaal weg.

Ik vond haar de laatste tijd er ook slecht uitzien. Een bolle buik, maar ingevallen op de flanken. Ze is altijd netjes ontwormt en liep toch zelden buiten, dus ik wist gewoon dat het geen wormen waren.
Ze staat er nu pas 5 dagen, maar haar haren zijn minder stug en je ziet gewoon dat ze veel lekkerder in haar vel zit.
De mensen zijn er ook erg aardig en komen haar af en toe wat lekkers brengen, omdat ze steeds op stal moet staan.

Echt een hele opluchting dat het zo goed gaat!


Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 11:34

Leuk voor je dat het nu beter gaat! want als je paard lekker in vel zit voel je jezelf ook een stuk gelukkiger!! Hopen dat het zo blijft!

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown


Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 14:35

Fijn dat het zo goed gaat op je nieuwe stal. Net als ik zag je er voor je paard best tegenop. Ook Marlou kan heel zenuwachtig en druk zijn en moet nu nog steeds op stal blijven staan, maar die is hier ook een stuk rustiger dan op haar oude stal. Veel plezier daar!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 15:29

Fijn dat het goed gaat op de nieuwe stal, waar sta je nu met je paard?
Het is vaak zo dat je niet zo snel verandert (angst voor het vreemde) en achteraf blijkt dan dat je je voor niets zorgen hebt gemaakt. En snel kan dat gaan he dat ze opknappen. Hoop dat je het naar je zin hebt op deze stal!

Sprakeloos

boemel

Berichten: 8359
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 17:21

Ze staat op 't Meerenbroek in Wehl. Ze moet nog een aardige tijd op stal blijven (minimaal 2 maanden) dus hopen dat ze het zo vol blijft houden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Cowgirl83, Fayyah19, Kimberly520, MairiMacBran, nick_en_ik, Punz, Salinah, Sanne_com, SentiBot, Spike2019, tienus63, XxMariellexX en 82 bezoekers