Vrijspringen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 23:22

Zondag heb ik Brando laten vrijspringen. ik wist dat hij goed kon springen, maar zo goed??? Hij heeft namelijk 1.40m gesprongen!! Ow, wat was ik trots op hem zeg!! Het is en blijft een geweldig paardje!!! Lovers Lovers Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..



¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 23:26

wow...1.40 is wel heel hoog...die van mij kan ook heel goed springen (heeft M gesprongen ofsowiets) en die laat ik ook wel eens vrijspringen. ik spring er ook wel eens gewoon mee als ik erop zit, doet ze ook heel goed maar ik kan der nix van...Ilonka kan met gemak ruim een meter springen, maar is zelf maar 1.47 dus 1.40 zal ze niet halen. ik heb trouwens wel ooit een paard gezien die hoger als z'n eigen stokmaat kon springen...

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 10:51

Ja de mijne. ze is 90 cm en ze kan een meter springen. Maar dat doe ik bijna nooit, is ook niet al te best voor haar rug zo hoog (ze is nog niet zo heeeeel oud) maar springen vind ze echt super, loopt ze aan een lang touwtje een beetje te sukkelen komt er een hindernis in beeld, wow meteen oren naar voren en gaan met die banaan....
wel tof.
Helaas kan ik haar niet laten vrijspringen, gaat ze tussen het hek van de bak door naar de wei...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 11:06

Ja ik zie soms op de springstal waar ik groom ben ook dingen waar mijn mond van opvalt. Die springruiter waarvan ik groom ben springt gewoon een heel springparcour op het hoogste van de staander(ongeveer 1.50 hoog)en dan nog heel kort draaien, en zo kan ik nog vele dingen opnoemen,met een jong paard dat nog maar 2maanden springt heb ik 1.20m gesprongen Pling ,wow verschrok ik daar eventjes van Bloos

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, Bolletje29, cissy, Damon26, Dartel, lauret, Niwla, SentiBot, soesie, turtlelito en 120 bezoekers