Heb weer gereden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33005
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 16:34

Ja ik heb vandaag weer effies op Samier gezeten!! Dat was de eerste keer sinds vorige week zaterdag Party!!

Het deed nog wel een beetje pijn, maar het ging al wel weer. Eerst was ik in de kleine bak, maar daar waren ze met een hoge drukspuit bezig (ja nu bijna alle pony's en paarden weg zijn (op ponykamp) word daar natuurlijk handig gebruikt van gemaakt om alles eens grondig schoon te maken en opnieuw te verven.

Maar dat vond ik dus niet zo geslaagd (Samier was er eigenlijk niet van onder de indruk, maarja ik had mijn val nog in het geheugen zitten Haha! ) Dus maar even verhuisd naar de grote bak en daar ging het lekker!!
Heb zelfs nog even gegalopeerd Party!! Veel stapwerk gedaan en hem geprobeerd goed wakker te houden *LOL*
Ik ben weer heppie!! Party!! *LOL* Pling Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 18:07

Wat goed zeg! Het is altijd prettig als je een beetje angstig bent na een val om dan toch weer een pony bestegen te hebben. Anders kan je soms aan weinig anders meer dan aan de val denken. ( kheb het zelf meegemaakt)


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 21:26

ja een overwinnig is altijd fijn goed hoor en ga zo door!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anja_Joost, Annienke, Charlie_, Damelza, egnie, Googlebot, joyce83, Kirsha, sas27, sterregoud, Vitas en 31 bezoekers