EINDELIJK ze heeft het door

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 10:45

Wie?? Mijn moeder. Zaterdag hadden we gereden, ik mijn moeder wat tips gegeven. Dat ze de buitenteugel tegen de hals moest duwen etc. En daar ging meneer netjes aan de teugel. Ze was zo aan het glunderen superrrrrr. Toen gingen we Barbje onder de douche zetten. Dan is hij altijd heel drammerig. Wil niet graag stil staan en met zijn hoofd op en neer gaan. Dus ik zat al elke keer 'geef hem een lel'. Bij Barbje werkt NEE niet altijd. En ze geeft hem een lel en het gezeik is over. He zei ze het werkt. Mijn mammie is nl niet zo'n voorstander van tikken uitdelen maar het werkt. Toen waren we klaar met zijn lichaam moesten we nog zijn hoofd doen met een spons en het is wel zo'n Extreme duivel . Dus elke keer hoofd in de lucht en ja hoor met zijn hoofd tegen de balk aan. Eigen schuld, sukkeltje Frusty . Dus wat doen we wat mais voor zijn neus en niks meer aan de hand netjes zijn hoofd naar beneden. GRMMMMBLLL. Ondeugend ding!!!!!!!!!


Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:13

Wat gaaf dat het zo goed gaat met je moeder! Wat leuk dat zij ook paardrijdt!
Ik heb één keer met mijn moeder te paard een eindje gestapt, maar ze vond het doodeng.
Die zie ik dus niet snel te paard.

Wees maar trots op haar!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 12:23

Ben ik ook heel trots. Ze heeft pas geleden zelfs voor de eerste keer gegallopeerd. Haha!


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:35

Wat gaaf!!! Mijn moeder rijd ook sinds kort 'glunder' en vind het hardstikke leuk!!! Wel nog een beetje eng, maar het gaat al beter!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 00:53

gezellig zon paardrijfamilie ja, mijn vader rijdt ook , mijn vaders vriendin rijdt, mijn zusje rijd ik rij en mn tante rijd, we hebben ook al een keer een gezamelijke buitenritgemaakt, via een manege want we hebben niet allemaal een eigen paard, maar het was wel leuk!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 10:20

Mijn mama krijg ik nooit op mijn paard,ze is er doodsbang van,gisteren stond ze in de wei en kroop achter mijn papa van schrik toen Majestic aankwam,ik heb toch moeten lachen want Majestic liep haar achterna en mijn mama ging lopen Haha!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 07:33

wooow wat gaaf joh lisette
mijn moeder is bang voor paarden maar me vader krijg ik er nog wel oP! IK GA VAN MIJN FAMILIE EEN PAARDRIJFAMILIE MAKEN!! gniffel..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 20:11

Whoeha mijn dochter wil niet meer paardrijden ,ik heb haar pony moeten verkopen en nu wil ze zelfs niet meer op het paard ,t is de omgekeerde wereld hier .
Ik heb haar nooit gedwongen en haar altijd haar gang laten gaan in de hoop dat ze het virus ook zou krijgen ,,,,nee dus .

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 23:13

Mijn moeder rijd ook! Ze had vroeger een paard en had iets van 10 jaar gereden. Toen is ze gestopt want ze kreeg kinderen en alles. Maar 6 jaar geleden toen ik begon met paardrijden was mijn moeder ook weer begonnen. Daar ben ik wel blij mee. We gaan nou heel vaak weekendjes weg paardrijden enzo.

Play Like A Man, Win Like A Woman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, Annash, JPitty, MairiMacBran, Mark0919, Mieke, Rije en 39 bezoekers