kunnen ruinen/hengsten.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:29

Guinni schreef:
Onze hengst is zo nu en dan aan het masturberen(Gatver!)


Wat nou gatver? Wees blij dat ie weet hoe het moet. *LOL*
Masturberen is geen ziekte weet je Knipoog
sorry voor het off-topic


Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 20:35

het is trouwens wel zo, als een paard niet zou masturberen zouden ze ballen voorbij z'n knieen hangen, vind trouwens wel dat het paarden lichaam erg snel zaad aanmaakt dan , als ze 7 keer per dag masturberen en elke keer als ik jyngle bells en boyboy aan het schrobben ben, zijn ze altijd goed gevuld die zakkies Lachen
wat ik me wel afvroef is, waar blijft in vredesnaam het zaad?

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:44

haha een paard heeft meestal geen zaadlosingen bij het masturberen, heb ik nog nooit gezien, maar bij een merrie in zicht wil het nog wel eens druppen....

dat die ballen vol zitten, ligt aan de organen die erin zitten, het zaad zelf kun je niet voelen zitten, dat is nihil maar wordt aangevuld door vocht uit de prostaat (ja toch?)
haha laatst werd henk gecastereerd en toen heeft de castreur de ballen (binneknant) uitgebreid uitgelegd...

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 20:50

das wel interressant....maar dan heeft masturberen toch ook helemaal geen nut? maar wat heel vreemd is, onze twee jarige jingle bells die had laatste een leeg zakkie echt leeg alsof die op zo ene manier gecastreerd was dat z'n lege zakje blijft hangen, en een uurtje later ofzo weer gevuld, was echt heel vreemd, klophengst istie niet dus dat was het probleem niet.

maar ja het ging eigenlijk over het lucht zuigen van quidado via z'n kont Lachen

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:42

ik vind het echt raar als hij zo zou lucht zuigen maarja, laat ons iets weten als je er al meer over weet he want ben best wel benieuwd

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:55

Woogy schreef:
das wel interressant....maar dan heeft masturberen toch ook helemaal geen nut? maar wat heel vreemd is, onze twee jarige jingle bells die had laatste een leeg zakkie echt leeg alsof die op zo ene manier gecastreerd was dat z'n lege zakje blijft hangen, en een uurtje later ofzo weer gevuld, was echt heel vreemd, klophengst istie niet dus dat was het probleem niet.

maar ja het ging eigenlijk over het lucht zuigen van quidado via z'n kont Lachen


mijn 2 jarige hengst heeft dat ook wel eens, blijf kijken en je zal zien dat ie ze gewoon intrekt en weer laat zakken...

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 14:25

en dan zegt mijn leraar dat hengsten geen spieren in hun ding en ballen hebben Knipoog

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 14:35

Dat zijn ook geen spieren maar bloedvaatjes (of zo iets) die vollopen en weer leeglopen in de prostaat. Hebben jullie geen biologie les gehad op school?

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 14:38

ja dat wel, maar dan kan ene paard dat zelf regelen, hoe anders kan hij z'n ding tegen z'n buik aan slaan?

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 14:41

Net zoals die bij een man omhoog komt? Natuurlijke reactie. Met een beetje buikspieren. Je moet het natuurlijk niet vergelijken met zoals de mens/mannen zichzelf kunnen aftrekken, ten slotte blijft het een paard.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 17:12

ik vind het toch heel bizar Lachen maar goed yinxie boy doet er niet veel mee, en boy man ook niet zo, die is verliefd op mijn beppie en dat verteld hij d'r heel vaak maar verder niks

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 10:56

Patentje (hengst dus) is echt extreem zielig, hij gaat helemaal door de knieën en er komt wel degelijk wat vocht uitdruppen. De anderen (ruinen) staan dan echt zo te kijken van: waar heb JIJ nou weer last van. En Patent maar zielig doen...
Ruinen kunnen volgens mij echt niet masturberen omdat die de hele handel niet meer hebben. In de ballen worden nl hormonen aangemaakt waardoor de penis stijf wordt en waardoor het dus allemaal mogelijk is. Dit werkt zo bij de man en zo werkt het ook bij een hengst. Een mannelijk zoogdier zónder ballen kán onmogelijk klaarkomen...
Vandaar dat we het met onze ruinen ook nog nooit gezien hadden, die laten 'm wel luchten en die kunnen er heel aardig mee spelen, maar verder niet hoor... echt biologisch onmogelijk... Vandaar dat Patent's handel iets groter is.
En hengsten zijn sowieso wat schraler, dit komt o.a. doordat ze masturberen. Maar ook omdat ze drukker zijn, onze hengst verstookt overduidelijk 2x zoveel energie als de ruin (arabieren dan, de KWPNer telt niet mee). Patent kun je echt een emmer (!) vol met brood, slobber en bix voeren, 2x per dag en het arme beest blijft schraal. Natuurlijk komt dat niet omdat hij masturbeert en Voltrack niet (die moet je zoveel niet voeren want dan klapt hij in een week uit elkaar). Hij is gewoon veel levendiger, ontploft sneller en dat ligt niet aan hoeveel voer hij krijgt, maar je moet dat wel weer bijvoeren, dus het is een dure aanschaf die Patent...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 14:10

Laui! schreef:
Ruinen kunnen volgens mij echt niet masturberen omdat die de hele handel niet meer hebben. In de ballen worden nl hormonen aangemaakt waardoor de penis stijf wordt en waardoor het dus allemaal mogelijk is. Dit werkt zo bij de man en zo werkt het ook bij een hengst. Een mannelijk zoogdier zónder ballen kán onmogelijk klaarkomen...


Wauw dan heb ik een medisch wonder ofzo.
Mijn ruin die kan soms ontzettend opgewonden geraken van een overdreven hengstige merrie. Hij is niet vies van orale sex en kijgt hem zeker en vast nog goed omhoog! (raar zicht hoor als je pony een merrie staat te beffen Verward )
Het is lang niet eender welke merrie , maar als ze hem echt heet krijgen dan gaat die slurf omhoog tot tegen z'n buik en dekken maar!
Hij geraakt er overigens nooit "bij" omdat hij te kort is (vroeg gecastreerd) maar reken maar dat dat ding van hem nog omhoog komt.
Het gebeurt echter maar zelden tot nooit, maar hij heeft goed genoeg bewezen dat hij donders goed weet hoe het moet en dat ie het kan.

raar oud mannetje ook *LOL*

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 00:45

ja Loolapelooza je hebt een raar paardje (alle dat denk ik toch Verward )
want normaal hebben ruinen toch niet de nieging om te dekken enz.
Maarja je hebt altijd uitzonderingen he Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 05:57

Nou, dat een gecastreerd dier geen erectie meer kan krijgen hadden jullie toch even aan mijn hondje moeten vertellen Haha!
Gecastreerd met 9 maanden, maar elk teefje wat loops was was voor hem. Hij dekte en zat compleet vast.
Het was zo erg dat de dierenarts hem nog een keer chemisch gecastreerd heeft, na de castratie dus.
Hoe het komt weet niemand en er zijn ook nooit puppen van gekomen. Mar een lol dat hij had Party!!

Goedgekeurd onderschrift :)

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:51

dus een man/hengst kan geen stijve krijgen en niet klaar komen als hij is gecastreerd?dat kan dus wel ,alleen er komt niks uit!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:59

Het krijgen van een erectie (stijve) heeft niets te maken met het kunnen ejaculeren (zaadlozing c.q. 'klaarkomen').
Het eerste gebeurt doordat de bloedvaten extra bloed naar het lid pompen, het 2e kan alleen maar als de ballen nog intact zijn.

Een ruin kan dus nog wel degelijk dekken, maar zal nooit een zaadlozing krijgen. Meestal als ze er opzitten hebben ze zo'n blik van 'en wat nu Verward ' en druipen dan maar weer af Haha!

Overigens ben ik er geen voorstander van om een ruin tussen de hengstige merries te laten staan (of een hengstige merrie bij een ruin) Haha! , want de meeste ruinen worden door hun baasjes slecht schoongehouden en wil je ooit nog eens een veulen van je merrie dan is de kans aanwezig dat een dekking niet meer 'pakt' omdat de merrie een baarnoederontsteking heeft (gehad) door een dekking van een 'vuile' ruin.

ikke

Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:27

Sugarmiss schreef:
Het krijgen van een erectie (stijve) heeft niets te maken met het kunnen ejaculeren (zaadlozing c.q. 'klaarkomen').
Het eerste gebeurt doordat de bloedvaten extra bloed naar het lid pompen, het 2e kan alleen maar als de ballen nog intact zijn.

Een ruin kan dus nog wel degelijk dekken, maar zal nooit een zaadlozing krijgen. Meestal als ze er opzitten hebben ze zo'n blik van 'en wat nu Verward ' en druipen dan maar weer af Haha!

Overigens ben ik er geen voorstander van om een ruin tussen de hengstige merries te laten staan (of een hengstige merrie bij een ruin) Haha! , want de meeste ruinen worden door hun baasjes slecht schoongehouden en wil je ooit nog eens een veulen van je merrie dan is de kans aanwezig dat een dekking niet meer 'pakt' omdat de merrie een baarnoederontsteking heeft (gehad) door een dekking van een 'vuile' ruin.


Als een ruin dekt, dan komt er wel degelijk iets uit, een zaadlozing zonder zaad dus. Dit heeft niks te maken met de ballen, die maken alleen de zaadjes, het vocht komt uit de prostaat en die blijft gewoon werken.
Dat een merrie baarmoederontstekeing krijgt doordat ze gedekt wordt door een "vuile" ruin, ja dat kan, maar daarmee is de merrie niet meteen onvruchtbaar en bovendien zie je een baarmoederontsteking echt niet over het hoofd als je je merrie een klein beetje in de gaten houdt. Ik vindt dat ruin-eigenaars hun ruin schoon moeten houden in plaats van dat calvinistische jongetjes apart, meisjes apart. Maar ja, Nederlanders zijn nou eenmaal goed in symtoombestijding.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:26

Sugarmiss schreef:
Overigens ben ik er geen voorstander van om een ruin tussen de hengstige merries te laten staan (of een hengstige merrie bij een ruin) Haha! , want de meeste ruinen worden door hun baasjes slecht schoongehouden en wil je ooit nog eens een veulen van je merrie dan is de kans aanwezig dat een dekking niet meer 'pakt' omdat de merrie een baarnoederontsteking heeft (gehad) door een dekking van een 'vuile' ruin.


Ach , ik heb het geluk dat de slurf van mijn Welsh zo klein is dat hij er nooit bij zal kunnen. Haha!
En ik houdt hem mooi schoon , doe je bij jezelf toch ook Clown
( ik kuis hem niet als een halve idioot , maar hij heeft nogal "last" met plassen (lichte vorm van kristalvorming in zijn blaas) dat ik zorg dat dat op z'n minst al inorde is.)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geralda1994, Nef1985 en 38 bezoekers