mensen die naast hun schoenen lopen..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

mensen die naast hun schoenen lopen..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 20:31

Wat moet je met ze beginnen!?
ik zal ff kort uitleggen waarom ik dat dus wil weten:
Ik rij nu al een aantal jaar bij een leuke ponyclub, s'zomers rijd je in een eeb buitenbak s'winters in een binnenbak een eindje van ons vandaan. Huilen
Ik heb deze winter niet meegedaan aan het binnenrijden wegens school. Nerd
Er rijd dus ook een meisje bij ons in de groep die een moeder heeft waarvan ik het liefst de haren uit haar kop zou willen trekken maar dat doe ik maar niet.... .
Vorig jaar reed ze nog in de B, nu is ze pas naar de L gegaan en haar moeder vindt dat ze beter rijd als de rest, ze wil altijd onder de les proefjes oefenen. maar wij mogen niet meedoen.... Als we dat vragen zegt ze dat het proefje veel te zwaar voor ons is ( Verward een L proefje! niet dus!)
Tja, ik vind dat al een dom antwoord maar okee.
Ook krijgen we steeds te horen wat we anders (dus volgens haar fout) doen dan haar dochter, waar ik dus niet naar luister. Boos!
ze vinden zichzelf beter en dat laten ze verschillende keren per les weten!
Wat moet je met zulke mensen beginnen? gewoon negeren?
Dat doe ik nu tenminste wel...


marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:34

ach laat ze d'r gang gaan, hoe vaker ze dit doet hoe meer mensen haar gaan negeren totdat ze niemand meer over houd en eenzaam wordt, eigen schuld dikke bult dan maar he. moet je maar gewoon doen net zo als die andere mensen.
grrr ik heb werkelijk zo'n hekel aan zulke mensen met een partij kapsone's je hebt dan net zo'n gevoel van ik stel niks voor, ter wijl zei juist niks voorstellen!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!


citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:36

pfff ja ken dat soort mensen maar al te goed Boos!

de eerste paar keer dacht ik nou laat maar zitten maar daarna
heb ik me helemaal uitgeleefd ik heb zogezegd de huid volgescholden (ze kon zelf namelijk niet rijden) daarna heb ik nooit ergens meer last van gehad Haha!

als ik jou was zou ik toch een keer op hun plaats zetten Knipoog

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:37

Gaan we fikkie stoken? Ben ik dol op *LOL* *LOL*
Ik snap helemaal wat je bedoeld. ik zie er altijd de humor wel van in, als ze commentaar op mij hebben, dan zeg ik altijd dat ze eerst maar eens moeten zien dat ze een paard net zo oud krijgen die dezelfde gezondheid als de mijne, tegen die tijd mogen ze terug komen. Aangezien de mijne 29 is en nog gaat gelijk de brandweer, zijn ze meestal erg stil daarna.
Maar als je de boel eens op stang wilt jagen, Waalre is voor mijn om de hoek Ik kan een aardig stukje les geven, L-niveau gaat me wel af. Dan kom ik je gewoon eens les geven, ik heb wel een aardige trucendoos bij de hand. Zorg voor wat medestanders, dan zetten we ze gewoon heel fijntjes in de zeik Extreme duivel Extreme duivel

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:26

aah van sommige mensen krijg je toch gewoon iets.
Toen ik nog maar 3jaar reed en een vriendin die 3 maanden reed een iegenpaard kreeg ging ik eens kijken. Maar haar paard begon wat 'wild' te doen dus ben ik er op gekropen. Begint dat meisje mij daar effe les tegeven zo van, ik kan toch beter rijden dan jou dus luiter maar naar mij Zij reed amper 3 maanden en ik al 3 jaar. Ik moest trouwes op haar paard gaan rijden om dat ze hem niet aan kon maarja Op zulke momenten kan je maar beter niks zeggen he Lips are sealed

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 00:15

'dat soort mensen' lopen uiteindelijk zelf tegen de lamp. omdat ze denken dat ze meer kunnen dan ze in werkelijkheid kunnen stoten ze alle behulpzame mensen 1 voor 1 af en uiteindelijk zitten ze met het probleem als ze hun paarden de knoppen op hebben gereden omdat ze geen hulp accepteren en als ze dat in zien is het te laat...richtig!
ik zeg maar zo ik zeg maar nix...helpt heel goed Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 07:06

In de eerste plaats zeg ik: negeren die mensen. Maar ik kan me voorstellen dat je rijplezier op de club op die manier snel verdwijnt.
Laat je iig niet uit je tent lokken, want als je begint te schelden ben jij degene die het gedaan heeft. Hou een paar scherpe opmerkingen paraat als je toch wilt reageren.
Als moeders bijv. met adviezen begint te smijten over wat jullie allemaal fout doen: Zeg dan dat je niet voor niks bij een instructeur les neemt. Als je behoefte hebt aan haar mening dan kom je die wel vragen...
Da's duidelijk, maar wel netjes geformuleerd.

* To Belg, or not to Belg *

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 12:47

Bedankt! ik zal eens met wat scherpe opmerkingen gaan smijten (had ik vorig jaar ook gedaan en ze heeft toen wonder boven wonder een jaar haar mond tegen mij gehouden!!!
Maar dat les geven zal denk ik weinig uithalen, dan mag ze van haar moeder gewoon niet komen.... zo is ze dan ook nog eens, haar dochter moet doen wat zij wil en mag niks zef beslissen! echt zwaar sh*t als je zo'n moeder hebt!!
De volgens les is a.s. donderdag (duurt dus nog wel ff) en dan zal ik eens wat uit gaan proberen! }>

O,ja, was gister ook nog lachen met rijden, Appie was dus in een rot humeur, ze wou geen fatsoenlijke stap verzetten. Maar toen ik toch eens goed boos werd en haar in draf wou zetten deed ze meteen de passage maar! dat mens was jaloers man! Haha! (ik wist zelf trouwens ook niet dat die ouwe knar dat nog kon!) Extreme duivel
die dochter moest meteen gaan wijken etc om maar te laten zien dat ze ook wel wat dressuur kon! Misselijk

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:58

Jammer dat zulke mensen het plezier voor anderen zo kunnen vergallen! Maar trek je er niks vanaan dus, en wie weet gaat t dan vanzelf over?
En anders zou ik er voor kiezen om eens duidelijk te maken dat je dit gedrag vervelend vindt! Succes!


Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 20:31

Dat zoort ouders zijn zo irritant!! Hun kind is altijd de beste en heeft zoveel talent...

Dat meisje moet je daar niet op aankijken. Tenzij ze zichzelf ook zo goed vind maar dan mag ze zich eerst bewijzen. Dan heb ik er geen probemen meer mee. Als zij zegt dat ze goed is enzo, laat haar dan eerst maar elke wedstrijd met 2 of 3 winstpunten thuis komen. Dan zal ik eerlijk tegen haar zeggen dat dat toch wel goed is. Maar anders.....dan fik ik haar tot de grond toe af met zo´n grote bek... Lips are sealed

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy_leftover, DanaxxLester, DeGelukkige4, fetisje, IASCrawler, Jette, Kayleigh__, Kimmie235, larissa96, Maaike_Ma, Oliefanter, shaddy82, shadowstar, shirleyp, SparkYY_8, Zonnebloem24 en 95 bezoekers