gr gr gr wat heb ik toch een hekel aan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 10:53

Sommige juryleden! Boos!

Ik heb zondag wedstrijd gehad, en was in een super goed humeur Haha!
Lekker losgereden, komt mijn oude instructeur,(oud jurylid). En heeft me nog ff geholpen met losrijden, dus youri liep gewoon weg SUPER. Dus ik al helemaal Haha! de ring in.

Na echt zo een proeg heeft hij nog nooit gelopen en ik was helemaal Lovers op youri ( ben ik altijd wel maar toen net ff iets meer Haha! )
En mijn oude instructeur ( waarnormaal redelijk goed is en slecht is redelijk) zij dat er super dingen in zaten. Zeker voor 8 en misschien zelfs een 9. ~~

De middenstap was super en middengalop ook, mijn vader en ik hebben hem nog nooit zo tevreden over de gereden proef gehoord Haha!

Maar nu........ De uitslag.
Ik had 154 punten Verward Frusty Echt ik viel best wel ff tegen een muur aan hoor, want dat was dus echt niet wat ik of mijn oud instructeur hadden verwacht.
Keken we ff verder naar de uitslag....

Het meisje dat na mij moest rijden, en die reed van...

Geen Gelul Trek die Knol in de KRUL had 168 PUNTEN Verward
Raar he dat een paard tegenwoordig op concour ookal niet meer ontspannen hoeft te lopen. IK wil nietr zeggen dat ik zo super ben hoor, ik heb fouten zat en ik moet nog HEEEEEEEEEEEEL veeeeel leren, maar dat dat paard niet goed liep, alleen in de krul getrokken, en dat de houding van dat meisje nog slechter was dan die van een kleuter....

En ik dacht ookaltijd dat wanneer je eenL1 proef hebt dat je dan bij het wijken en de slangevoltes moet lichtrijden en niet moet doorzitten Verward

Dus alles bij elkaar opgeteld...

eersste fout slangevolte doorzitten..-2
2de fout doorzitten bij het wijken -4
3de fout doorzitten bij het wijken: discalificatie normaal gesproken. Raar he Verward

maar oke, Youri liep super, ookal vind het jurlylid van niet, ik ven heeeeeel trots op mijn EZEL Haha! Lovers

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:11

ja, er zijn van die stomme juryleden die gewoon de slechte heel veel punten geven en de beste de minste. echt stom...ik dacht ook dat je moes lichtrijden bij wijken, niet bij slangevoltes of ja, dat weet ik niet zeker. want toen laatst (al best lang geleden hoor) van de ponyclub een onderling wedstrijdje werd gereden, was er ook een meisje die reed L1 en moest ook lichtrijden bij het wijken. maar als dat niet wordt gezegt dan moet dat volgens mij niet. Verward jammer dat het tegen viel...

Ellen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:18

hahahaha 154 punten valt nog mee dus.

Ik had er zaterdag 138 voor een redelijk mooie proef?? maare ik kreeg voor het verlaten van de baan een 8 Frusty . Trut was zeker blij dat ik wegging Schijnheilig .

Zeker weer een Jury die tegen ZH is ???

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:22

hihihi, een 8 voor het verlaten van de baan! Nou dat moet dan met veel show geweest zijn Knipoog

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:12

ja, het is wel echt zo dat je moet doorzitten bij wijken etc.in de L hoor, maar wel echt heeeeel banketstaaf!!!ik doe nou die FNRS proeven, daar kijken ze naar de ruiter en niet naar het paard ofzo... maar ik kreeg wel aftrek omdat grannie z'n tong naar buiten liet bungelen(dat doet ie dus echt altijd)en volgens dat mens was het mij schuld!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:31

Nee je moet wel lichtrijden in de L1 bij die oefeningen. Nieuwe proeven, remember.

En voor het verlaten van de rijbaan krijg je toch geen cijfer meer? Verward

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 15:52

Je krijgt een cijfer voor:
CHEA vrije stap

dan staat er onder: rijbaan verlaten waar geen cijfer voor wordt gegeven, je bent dan ook al bij de A natuurlijk.

En id. alleen lichtrijden als dat aangegeven wordt, dus niet bij wijken en de slangenvolte.

En die punten; tja, daar kan je je beter niets van aantrekken!
Ik heb dat met mijn vorige paard zovaak meegemaakt!
Dit zal je nog wel vaker gaan tegen gaan tegenkomen, dat hou je toch met jurysporten!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:17

ach ja zo gaat dat nou altijd. Ik heb er ook nooit een ene bal van gesnapt van die hele punten telling niet.
Vorig jaar was ik met iemand mee en die reed een super nette eerste proef(b klasse), de tweede proef was gewoon niet zo netjes en er zaten duidelijk fouten in.
Voor de 2e proef had ze beduidend hogere punten(in de 170) dan voor de eerste(begin 160.)
zeer Verward voor mij. je kan maar beter gaan springen want een balk eraf is gewoon 4 strafpunten.
Ben blij dat ik geen dressuur rijd. uberhaubt geen wedstrijden. je komt er alleen maar Verward vandaan. Lachen

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 17:00

sjuimpje L1 is lichtrijden tenzij doorzitten wordt gevraagd L2 is wel weer doorzitten tenzij lichtrijden wordt gevraagd als ik me niet vergis.
want das zo moeilijk aan de L1 lichtrijden bij het wijken!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 17:35

PRut!!

Verkeerd neergezet!!!! Haha!

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 22:32

ja hallo, zat je op het goede been bij elke boog????
dat vergeten ook heel veel mensen Haha!
en bij het wijken zat je toen wel op het goede been????
zo ja dan is het wel heel l*llig van dat jurylid, die moet zn boekje nog eens uit zn kop leren ofzo.
wel raar, ook al zat je op het verkeerde been dan is dat -1 en niet -2 of -4 punten. Verward
nou ja volgende keer beter toch??
wel balen als ie god loopt en de uitslag is sh*t Knipoog
toedeledoki en volgende keer hopen op een "normaal"jurylid hihi.
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 23:21

Volgens het proevenboekje: Als je lichtrijdt i.p.v. doorzit, of omgekeerd, of als je op het verkeerde been lichtrijdt, 1 aftrekpunt per keer, te vermelden in het tweede rijtje, maar het zijn geen strafpunten voor verkeerd rijden, dus je kan er niet door worden gediskwalificeerd.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 02:43

tja, nieuwe proeven, ja, dan weet ik het niet hoor!laatste keer dat ik nog normale proeven reed waren nog de oude

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-01 11:58

FF voor de duidelijkheid,


Ik had niet die _ punten maar dat ene meisje na mij, want zij zat door tijdens het wijken, en bij de slangevolte. Dat betekend dus eerste fout bij de slangevolte, en dat is dan -2
2de fout bij het wijken en dat is dan -4
3de fout is weer doorzitten bij het wijken, en normaal gesproken moet je er dan uit, want dan ben je gedis. En dat was dus niet gebeurt, en dat bedoelde ik er eigelijk mee. Hoe oneerlijk zo een juri kan zijn.

Ik denk dat het fout begrepen is door sommige Haha!

Had het er ook wel Dom neergetzet.

(kreeg ik te horen van mijn ex instructeur-jurylid)
Groetjes lara

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-07-31 11:59 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Floemii, Karintich, Koekie_186, Kopmeeuw, turtlelito, xRaisin en 95 bezoekers