Mijn "nieuwe"springzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 18:12

Ik heb vanmiddag een tweedehands springzadel gekocht. Ik ben er helemaal happy mee want springen met mijn dressuurzadel beviel niet zo goed.
Het is een Wintec Close Contact 17,5". Hij is wel gebruikt maar nog helemaal heel. Hij koste 175,= en dat was inclusief singel (Bucas), beugels met 2 soorten beugelrubbers en gloednieuwe nog nooit gebruikte Lemetex kunstof beugelriemen.
Dat het een kunststof is geworden vind ik wel fijn want dat is makkelijk meenemen op de fiets aangezien het zadel er niet meer bij past in mijn kastje op stal.
Ik heb het meteen uitgeprobeerd en er een paar kleine sprongetjes megemaakt en het ging echt fijn!

[img]../upload/34/springzadel.jpg[/img]

Hallo daar!
[img]../upload/34/hallo.jpg[/img]

Lekker kontje Haha!
[img]../upload/34/kontje.jpg[/img]

Lieve oortjes Lovers
[img]../upload/34/orenjuli.jpg[/img]

En nog even opzij kijken:
[img]../upload/34/opzijjuli.jpg[/img]


_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-29 18:32 ]</font>

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 18:15

lijkt me een mooi zadel en leuk paardje trouwens

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 18:23

lekker joh! ik heb dat vliegen gordijn ook echt ideaal! vooral met buiten rijden!

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 18:55

Hé Katrien, dat heb je snel op bokt gezet. Ik ben net terug van de manege en je nieuwe aanwinst staat er al op. Veel plezier ermee!!!!!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:31

Dat is een mooi zadel!!
Ziet er nog hardstikke nieuw uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:05

Ik zie opeens bij de "kont foto" dat zijn staart wel eens opnieuw recht geknipt mag worden. Daar ben ik heel slecht in, het gaat altijd scheef (mijn schaar is ook een beetje bot aan het worden misschien dat het ook daar aan ligt).
Hoe doen jullie dat?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:03

Weet je, ik kom niet te veel aan de staart van onze pony's, want als je ze eenmaa 'recht' geknipt hebt valt het erg op als ze niet meer recht is. Bij mij is de schaar taboe!
Leuk paardje! Hopelijk pas het zadel goed! *LOL*

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:17

ik heb de staart ook bijna altijd scheef afgeknipt kan ook eg niet recht knippen maar het valt bij queen nie eg op dusse

maarre idd mooi paard en een cool zadel hoop dat die lekker zit en dat je er veel plezier van hebt

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:37

Tja... ik pak de staart altijd als een grote bos vast en daar haal ik gewoon de schaar doorheen. Is altijd recht!
Ik heb geen idee of het zo aan te raden is, maar bij mij werkt het wel!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 09:53

Leuk paard,hopelijk heb je veel plezier met je nieuwe zadel, leuk he springen? *LOL*