Wie kent een goede instructeur in Apeldoorn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 18:35

Die geen wachtlijst heeft van 30 mensen?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 18:58

hoezo?
ga je naar apeldoorn verhuizen. gezellie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:13

Rien vd Schaft zit in Wenum Wiesel. Vivian van Tiel zit ook in die regio. Alex van Slifhout zit richting Lunteren, dat is ook nog goed te doen vanaf Apeldoorn. Gert van den Hoorn zit in Kootwijk. Stuk voor stuk goede instructeurs maar ik weet niet of ze wachtlijsten hebben en of ze een minimaal niveau eisen want meestal is dat wel zo. Maar het belangrijkste is eigenlijk wat je zelf voor een instructeur zoekt en wat je er van verwacht, dat moet je eerst duidelijk in beeld hebben.

Succes Party!! *LOL* Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:26

klopt wat jippie zegt maar het is ook maar net wat voor'n prijskaartje eraan wil hangen rien is onze achterbuurman en heel een behoorlijk prijskaartje aan zijn lessen hangen en mijn eigen instructeur heeft dus een elendelange wachtlijst.
Aan welke kant van Apeldoorn gaat ze wonen en wel nivo rijd ze.
Rien etc zijn misschien iets teveel van het goede als je B rijd en niet de behoefte hebt om Z2 te gaan rijden of wanneer je gewoon wilt lessen omdat je iemand op je houding moet letten etc.
Zal mijn instructeur wel vragen als hij over 2 weken terug van vakantie is of hij mensen weet?

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 22:59

Ze rijdt 7 jaar en (nog) geen wedstrijden met dit paard want die heeft ze pas 4 maanden. Ze krijgt nu les op de manege waar ze staat maar begrijpt af en toe haar instructeur gewoon niet. Ze heeft wel een trailer dus reizen is geen probleem. Ik denk dat Rien van der Schaft ietwat overdreven is dus....
maar bedankt voor de reacties!
Eigenlijk zoekt ze meer een 'basis instructeur' .

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:30

In Apeldoorn zit de Easy Horse ranch waar ze lessen geven om goed met je paard om te gaan op een natuurlijke manier. Ik heb er een show van gezien en ik heb met Martina (bedrijfsleider en instructrice) gepraat en die manier sprak me wel aan. Helaas woon ik niet in de buurt van Apeldoorn, dus die lessen gingen niet door. Ze geven ook les in westernriding. Wat ze nog meer doen weet ik eigenlijk niet, maar je kan meer vinden op hun website, http://www.easyhorse.nl