Ontzettend grappig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 09:16

Een meisje op de manege was haar hengst aan het wassen en toen kwamen er allemaal kleine ukken aan die net ponyles hadden gehad en die gingen in de wasplaats langs haar de ponys afspuiten. Ik sta een stuk verder Barbiano te poetsen komt er opeens zo'n uk naar mij toe. Mevrouw mevrouw. Dus ik ja. Dat paard daar had opeens een grote plasser. Dus ik lach al bijna krom. Dus die kleine weer ja echt waar want die had een meisjespaard gezien. PFFFFF Haha! . Dus ik aan Lian van wie de hengst was gevraagd wat er nu precies gebeurd was. Tja ze gingen dus met drie merrietjes voor zijn neus staan. Dus 1 van die ukken die ook tegen mij begon ' mevrouw mevrouw uw paard moet plassen' Dus Lian ' nee hoor die hoef niet te plassen'. Uk weer ' jawel hoor kijk maar zijn plasser hangt eruit'. Nee hoor zei Lian dat komt omdat hij een meisjespaard heeft gezien. Prachtig die reacties van die ukkies, volgens mij praten die er nog steeds over.

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 09:45

haahah *LOL* kijken of ze het er volgende week er nog over hebben haahah *LOL* *LOL* *LOL*

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:15

Hahahaha...Nigel en Eloy hebben Imatador eergisteren zien dekken. Met open mond stonden ze te kijken. Hielden daarna wijselijk hun mond, maar nu kunnen ze het in geuren en kleuren vertellen:
Imatador ging een veulentje maken bij de merrie en toen gingen ze vrijen. Imatador ging hard steigeren en op zijn achterbenen lopen Pling en toen ging ie zo met zijn voorbenen op de merrie staan! Toen was het klaar en viel ie ervanaf....Imatador vond het erg leuk..... Knipoog Pling

We hebben ze wel een en ander op hun nivo uitgelegd natuurlijk.....live verslag zeg maar... *LOL*

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 10:23

Hihihi heeft hij dit keer wel 'raak' geschoten. Hij heeft er nog al een handje aan om er langs te schieten. Ik heb het een paar keer gezien en lig dan helemaal in een deuk.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:46

haha geweldig dat soort uitspraken! van de week kwam er iemand zijn merrie die bij ons stond om gedekt te worden.
Hij kwam met z'n 2 lieve dochtertjes.
De merrie heet Fiona en werd gedet door Hanno.
Kreeg ik een mooie tekening of ik die aan Hanno wou geven/op zijn boxdeur hangen:

Lieve Hano
Ik vindt het lief van jouw dat je viona gedekt hebt
groetjes van ....
met een tekeing van een paard met een hartje hahah bij gedekt stond eerst gebekt maar de B was in een D veranderd prachtig!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:28

Haha, rake opmerkingen zijn dat, ik moet er ook steeds om lachen. Mijn oppaskindje (toen 6 jaar oud) keek toe toen de pony van zijn zusje gedekt werd. Hij zei er weinig over, maar hij wist maar al te goed wat er was gebeurd. Toen z'n moeder vroeg wat dat grote witte paard kwam doen (tja, voor zo'n jochie is een E-pony als Branco een groot paard), zei hij: 'Die ging op Amber zitten en nu krijgt Amber een veulentje'. Heel goed opgelet Lachen !

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:01

wat lief!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:52

hahaha die vind ik echt cool!