Moet nog 10 maanden geduld hebben...iemand tips voor wat voo

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 00:00

De namen heb ik al verzonnen dus daar kan ik me ook niet meer bezig mee houden... Schijnheilig Als Escala's veulen een merrie wordt vernoem ik haar trouwens naar een bokker... Haha! Raad maar eens naar welke bokker...hihihi...Degene aan wie ik het verteld heb zijn natuurlijk uitgesloten van deelname... Knipoog Maar goed, iemand nog leuke ideeen hoe ik die 10 maanden door kom zonder gek te worden van ongeduld... Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-29 01:00 ]</font>


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 00:11

hmm zal wle niet marjolein zijn. (gelukkig maar)
ow dagen tellen is erg leuk, of een leuk halstertje uitzoeken (bijvoorbeeld knalpaars) elke maand een foto maken van escala kijken of ze dikker word.
wachten?
nog meer namen verzinnen (wat je nu leuk vind is over tijdje minder)
welke naam heb je? ik vind nimber een leuke naam maar er zijn vast zat andere

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 05:22

Je kan je eigen ook rot gaan piekeren wat het nou wordt *LOL*
Wjerdo zal het wel niet worden, want die hebben we al Cool ...uuuhh....Avalon misschien??? Ik kan nog wel een heleboel bokkers op noemen, maar ik ben altijd erg slecht in raden Scheve mond\
Ik ben de eerste tien maanden nog wel zoet met het breien van dat babyveulenhalstertje *LOL* Je kan natuurlijk ook een babyshower geven voor Escala *LOL*

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 08:09

jaahhaa elke maand een foto maken en elke maand d'r buik omvang meten met zo'n meetlint (niet doen naar een dagje gras want dan is zelfs lodewijk hoogdrachtig *LOL* )

leuk dat je al een naam hebt als het een merrie wordt of als het een hengst wordt?
ik ben niet nieuwsgierig hoor Schijnheilig

de laatste maanden zijn het leukst heb ik laatst Wilona voor gedaan als het veulen aan 1 kant lag dan zachtjes iets de buik induwen en dan los laten veren en snel je hoofd erbij houden je hebt grote kant dat je een zachte duw tegen je hoofd krijgt amdat het veulentje dan beweegt:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:49

Ik vind dat je maar een geboorte tegeltje moet gaan borduren *LOL* Dat deed mijn oma ook bij alle kleinkinderen, je wordt toch een beetje oma!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:51

Welke naam?? Nathalie is echt een mooie naam Schijnheilig *LOL*

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:53

hoe ga je dr noemen? (niet nieuwschierig Schijnheilig)
lieeeeeeeeef zon klein wollebolletje Lovers

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:22

Het duur nog wel ff, maar probeer te ontdekken wanneer het veulen schopt (met hoeveel maanden zou dat zijn Verward ) Ik kon echt uuuuuuren in de stal zitten bij mijn merrie om te kijken wanneer de buik weer beweegt en als je dan je hand op de flanken legt en het veulen schopt daar tegen aan dan is dat helemaal gaaaaaaf!!! Maarreh, nog ff geduld dus met mijn tip. Haha!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:33

Ik wil ook weten hoe ze gaat heten!!!

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 15:06

Heb je een stehtescoop (oei niet goed geschreven, je weet wel zo'n luisterapparaat) dan kun je proberen of je het hartje van het veulen hoort. Ik weet dat het kan, maar vraag niet hoe het moet, maar je hebt nog 10mnd om dat uit te vogelen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 15:31

vertel vertel ik ben niet nieuwsgierig Schijnheilig helemaaaaaaaaaaaaaal niet.ahhhhhhhh vertel nou?

avalon vind ik mooier voor een hengst

soms is het beter om te zwijgen


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 05:37

Je hebt gelijk Sanderijn, ik heb het gewoon weer verkeerd zitten lezen. Stom zeg Frusty
Effe overnieuw dus... uuuuhhh....Jantina? offuh...Julke? Gek he, zit je elke dag op Bokt en je kan geen naam bedenken???
Ik geef het op Scheve mond\ Ik had al eerder gezegd dat ik niet echt goed in raden ben Haha!
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 09:23

Vast geen Jantina!
Sja Jasja heeft het me wel verteld.... Maar mijn lips are sealed!
Of heb je weer zitten veranderen Vikki? Nee toch?

Ik heb 1o maanden lang Isolda geknuffeld. Gaat de tijd erg snel bij... *LOL* NOT
Er is echt niets wat de tijd sneller laat gaan vik.
Maar een geboorte tegeltje borduren is leuk, of een dekje haken en sokjes breien?!!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 09:29

Wat is de naam??????????? Cool

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:35

Je zult hem wel geen Marsje noemen. Is niet echt een mooie naam voor een paard.
Wel leuk dat je hem wilt vernoemen naar een bokker

Geen onderschrift.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:59

nou..ik wil weten welke naam t veulentje krijgt...ik ben niet goed in raden dus ik zeg maar nix. ik ga dalek eerst even bij de lijst van gebruikers kijken... Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 15:04

SJUIMPJE!!!!!

Ik ken nog geen enkel levend wezen dat zo heet, dus ben je in iedergeval origineel!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 15:07

Geen Isolda ofzo? Noem em als het een hengstje wordt Wjerdo!!! *LOL* Knipoog
Veel plezier met aftellen (ook een idee?) en laat snel meer horen over het veul'tje!!!!

Prinsess
Berichten: 9
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 19:44

Zout Prinsess heten *LOL* Nee he, want daar hebben we d'r al een van en das genoeg. Maarre, je hebt't me verteld alleen ben ik dat weer vergeten. Het is dus niet zo'n gemakkelijke naam hoor. Tis niet Klaartje, Berta, Roos, Magda ofzoiets. Tis wel een elegante naam zoals ik me dat kan heugen.

Groetjes Hadie

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-01 19:57

Hihihi...ik heb er topic van gemaakt waarin het verklapt heb...het is Aglarannah!!! Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 20:14

Wauw mooie naam!!!
En ga je een geboortetegeltje borduren? Lijkt me wel leuk (niet om te doen maar wel om te hebben haha) of je verft het gewoon op een tegel hahahaha Clown

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 09:09

Wie heet er dan zo??????? Ik vind het wel een mooie naam voor een Arabierenveulen!!!! Party!!

Heb dit alles met interesse zitten te lezen. Wij zitten nl ook maar te wachten.
Imi is tweede merrie nu weer aan het dekken, maar iig komt het eerste veulen eind mei volgend jaar! Pling
Als het een hengst wordt noemen we hem Salvador. Voor een merrie weten we het niet.
Het is eigenlijk traditie dat de fokker de naam voor het veulen bedenkt, maar we hebben ze deze naam al ingefluisterd....dus jee...wat een toeval...hadden we precies dezelfde ingeving, hahaha Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Domi_94, Eelmo, Eleeke, Elegance_, Iselda, Lau07, ogidni, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, YandexBot, Zilfstar en 61 bezoekers