Ben lekker (hoop ik) etentje aan het voorbereiden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 17:51

maar mijn vriend belde net om te zeggen dat hij iets later komt...kan ik mooi nog even bokken. Haha! Zal even vertellen wat we gaan eten...(dan kunnen jullie zeggen of het lekker klinkt)
vooraf: Carpaccio (op een bedje ijsbergsla) gegarneerd met parmezaanse kaas en rode ui en pijnboompitten. Ik heb er een dressing bij gemaakt van olijfolie (heb ik wat knoflook in laten weken) met een beetje verse bieslook en wat citroensap.

hoofdgerecht: Ossehaasje met champignonnenroomsaus, champignons en uitjes en knoflooksaus. Pommes des Parisiennes (oftewel aardappelrozetjes Haha! )

bijgerecht: warm stokbrood met zelf gemaakte kruidenboter (die is jammie, heb al stiekem geproefd...tis maar goed dat ik zo geen boktmeeting heb Knipoog )

dessert: verse aardbeien met slagroom (niet uit spuitbus, zelf kloppen Schijnheilig) en evt. ook nog verse ananas, kiwi en banaan in de aanbieding...misschien doe ik de bananen wel onder de grill, als ze lekker zacht zijn schil open snijden en serveren met een beetje (boel!) amaretto of ander lekker likeurtje...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-28 17:51 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-28 17:52 ]</font>

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:07

Klinkt errug lekker Vingers aflikken Vingers aflikken
Wij hebben gewoon ordinair chinees gehaald...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:38

Jammie, jammie en nog eens jammie... Ik moet effe een bakkie halen. Ik begin er spontaan van te kwijlen Kwijl *LOL* en m'n maag begint ook mee te knorren. Ik weet nog niet wat wij eten vanavond, maar dat zal wel iets in de richting van B-B-Q zijn...
groetjes.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:04

jummie
echt lekker
alleen die knoflooksaus is dat nu wel zo'n goed idee? Cool
ikke bij appie wat gegeten ook lekker
aar bij dit
Kwijl

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:08

Kan ik aan komen schuiven Cool Cool Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vork Vork Vork

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:33

klinkt goed!!

Kom ik aan met mijn magnetron-voer... Haha! Haha!

Ik hoop dat het net zo goed smaakt als dat het klinkt!!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 15:47

Daar heb je mazzel dat ik gisteren niet kon bokken, had een etentje bij mijn verzorgster, hmmmmmmmm! Anders was ik subiet jou kant op geraced, doe een moord voor lekker eten *LOL*
Heeft het gesmaakt? Als het zo lekker als dat je het beschrijft dan zal dat wel, smakelijk.

P.S. De NVVR heeft soms behoefte aan een goede kok, iets voor jou?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 20:44

Het was heel erg lekker al zeg ik het zelf... Vingers aflikken Mijn vriend vroeg of ik het volgende week weer wil maken... Schijnheilig Maar een baan als kok...pfoeh, je krijgt het er wel vreselijk warm van...behalve van die carpaccio natuurlijk...das koud... Haha! Maar ik vind het wel erg leuk om te koken en dan het liefst een beetje uitgebreid...misschien organiseer ik wle eens een boktdineetje... Vingers aflikken Vork Knipoog

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 00:07

Ooooohhhhhhh, jammieieieieie, daar zal ik zeker bij zijn, ik ben dol op lekker eten.
Zo'n baan als kok bij de NVVR is ook weer niet zo heftig hoor. Wij zijn alleen wel gewend om lekker eten voorgeschoteld te krijgen. Maar we zijn ook niet te beroerd om daarbij te helpen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:06

He Vikki, als je een boktdineetje organiseert kom ik zeker!!! (neem Lov ook wel mee), dat eten klinkt errug lekker!!! Kom zelf niet verder dan soep uit een blikkie en opbakbrood, of als ik echt gek doe maak ik macroni of nassi! Voor gezond eten moet ik naar mijn moeder, ongelooflijk dat ik al 6 jaar getrouwd ben, hij krijgt echt nooit wat fatsoenlijks te eten! Heb er totaal geen lol in om te koken....dusse geef de datum maar door....IK KOM!!!!