nee he niet weer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 17:49

Ik geloof dat er weer een boel tegen gaat zitten.
Mike en ik zouden last minute op vakantie gaan helaas de vakantie waar we op zaten te azen was al weg voor onze neuzen(stond nog wel op i-net maar was net weggeboekt)
Toen onze 2de keus (=5 dagen korter) geboekt.
Geld netjes via een expresgiro overgemaakt. Dan kun je dus 'smorgesn overmaken en heeft het bedrijf het 's middags.

2 dagen later belde de organisatie waar ons geld bleef ???? Nouja als een gek heen en weer gebeld tussen organisatie en postkantoor en eindelijk was het geld dan niet overgeschreven wel afgeschreven van onze rekening maar nog niet bij de organisatie erop (fijn betaal je dus 15 piek extra voor )
Nouja 's middags was dat geregeld en donderdag zijn de tickets dan op de post gedaan.
Daar is mike een beetje dom mee geweest want hij heeft het naar zijn huis laten sturen terwijl hij bij mij is (wonen 150 km uit elkaar)
Nou goed hij vandaag naar huis want de tickets moesten vrijdag of hooguit zaterdag dus aankomen.
je raad het al geen tickets.
Mike is nu als een gek die organisatie aan het pakken proberen te krijgen (okee rare zin)
want we vertrekken dinsdagochtend al!!!!
Dus please laat die krengen morgen bij de post zitten!anders is het weg geld en weg vakantie ben ik bang

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 23:21

Arme Kimmie!! die poedersuikerorganisaties ook altijd! Boos! Boos! Je moet ze soewen. (aanklagen jaja Extreme duivel Extreme duivel , krijg jij heeeeel veel pieken en das leuk!)
Het komt vast allemaal goed, uitgaan van beste en anders kom je toch gezellie rijden?!! Vind ik ook veel leuker!!! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 23:57

Arghh!!! Arme Nim...ik ben heel hard aan het duimen dat de tickets er inmiddels zijn...maar eh...anders kan de organisatie er toch zeker wel voor zorgen dat jullie tickets op het vliegveld klaar liggen...ze mogen wel wat tegemoet komen vind ik...