zonnebrand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 21:23

hoi ja khassey heeft dit probleem ook en factor 26 is niet hoog genoeg je zou naar de apotheek kunnen gaan en daar hebben ze hogere factoren ik zelf heb factor 70 voor khassey gehaald..
Voor de rest is het misschien handig om haar binnen te houden als de zon op ze heets is tussen 12 en 3 ongeveer. vraagje doe je de uiercreme tergelijkertijd op met je factor bescherming?

Groetjes judith


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 21:36

ik gebruik altijd zinkzalf(voor baby's bij de etos te koop)en daar gaan de velletjes van weg en het helpt tegen de zonnebrand.............

soms is het beter om te zwijgen

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 22:12

Kun je niet beter s nachts je paard buiten zetten?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 22:45

Uiercreme brandt in ieder geval denk ik (weet het niet zeker...) vreselijk in...ik heb zelf geen pigment op een deel van mijn r.bovenbeen en dat is super gevoelig voor de zon...ik krijg daarom van de huisarts een recept voor contralum...zeg ik heel stiekem dat het op is, krijg ik nieuw receptje en hoppa, flesje voor Escala... Haha! (die heeft ook een brede witte bles Knipoog ) Dus misschien kan je je huisarts eens lief aankijken... Schijnheilig Anders schijnt zinkzalf idd ook goed te helpen...weet alleen niet of het ook preventief helpt... Verward


tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 22:54

hoi,

deze tip las ik laast in een engels blad ,daar hadden mensen aan de halster een lap van katoen aangenaaid zodat die wel kon grazen enzo maar de neus niet kon verbranden misschien iets voor jullie Verward
In geval van dat hele hoofd verbrand zou zo kap zoals ze die ook met van die begrafeniskoetsen hebben maar dan van lichte stof ook een optie dan zijn Verward (zal wel mal lijken denk ik )
anders kun je ook overdag opstallen en nachts weidegang geven of zonne brand proberen
calendulacreme van vsm helpt goed bij brandwonden trouwens
groetjes tina

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:02

zinkzalf helpt OOK preventief

soms is het beter om te zwijgen

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 13:36

Iemand die ik ken smeert op de neus gewoon een beetje zonnebrand-creme van Nivea. Volgens mij helpt het wel want haar paard (met een bles) heeft nooit schilfers op de neus.

Groetjes,

Ellen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, Jokonootje, Vagabondo en 33 bezoekers