Esbeek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 22:07

Zo, was weer heel leuk vandaag. De keruing was weer mooi. Iedereen weer eens zien. Ook Lonneke nog gezien, heel leuk, dus ook een soort minibokt meeting. Dat was trouwens iets wat ik de hele dag nog hoorde Haha! Bij de omroep hadden ze omgeroepen dat er twee dames naar mij aan het zoeken waren. Dus ik was weer heel populair Clown

Nou, jammer genoeg kon ik Lonneke niet helpen. Ze zocht een voorbrenger voor haar veulentje van Pentyrch Chief Mark, maar helaas moest ik net een rubriek daarna in de baan. Beetje te druk, helaas Boos! Volgende keer beter. Onze Sumrin Trevor werd eerste in zijn rubriek Party!! en ons Tirion mocht mee naar Kootwijk om misschien voorlopig keur te worden, yippie! De uitslagen bij de A waren als volgt: Kampioene Vechtzichts Honey (heel verdiend, mooie merrie), reserve kampioene Vleuterweide's Pleunie (ook een hele mooie merrie), jeugdkampioene Vechtzicht's Corndolly, veulenkampioene Vechtzicht's Honey Bee en beste driejarige was volgens mij Steenzwaanshof's Beatrix.

Jammer genoeg kan ik niet naar Kootwijk om het feest mee te maken, maar dat komt nog wel.

Onze twee hengstveulentjes (Sumrin Trevor en Sumrin Thomas) zijn allebei voor de opfok verkocht, dus dat was ook heel mooi Lachen

Joost


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 23:04

maar is de hengst van lonneke dan helemaal niet op geweest voor de keuring?

en jij gefeliciteerd!

soms is het beter om te zwijgen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 09:55

heeey super die stal vechtzicht heeft het dus niet slecht gedaan?
hoe deed die van Lonneke het?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 10:16

ik geloof dat die van lonneke een 2e premie had

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:07

vechtzicht doet het geloof ik noooooooit slecht op de keuring he joost?

soms is het beter om te zwijgen


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 21:53

Lonneke's veulen is wel gewoon voorgebracht, geloof ik Lachen Was een leuk veulen, alleen misschien niet voor de dag. Zegt ook niks zo'n veulenkeuring. Vechticht's Harmony had tot ieders verbazing een 2e premie als veulen.. Een van de beste hengsten van Nederland. Het blijft een momentopname. Trevor zag er ook veel beter uit een week geleden dan nu.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, DewiFoto, Gambler21, Lizenlotte, Vagabondo, YvonneV en 158 bezoekers