Poes laten inslapen :((

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Poes laten inslapen :((

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-03 15:14

Mijn moeder en ik zijn net terug van de dierenarts. We hebben onze 13 jarig kater Mauw moeten laten inslapen. Hij was erg ziek dat wisten we. Hij had tumoren in zijn longen waardoor hij vocht in zijn lichaam ophoopte. Maar hij had er geen last van.Hij kreeg erg goede en dure medikatie maar die bleek niet te helpen. Onze dierenarts had gezegd je ziet meteen wanneer je hem moet laten inslapen dan begint hij langzaam in ademnood te komen en dan moet je komen. Nu ging ik net eten halen voor de paarden en Mauw ligt altijd naast de hooistal in het rozenperk. Nu dus ook. Maar hij lag zo vreemd met zijn achterpootjes als een kikker. ik riep hem en hij begon afschuwelijk te roepen. Zijn achterpootjes waren verlamd. ik heb hem meteen mee naar binnengenomen en de dierenarts gebeld. Nu was die er niet! Dan zijn we naar een andere goede da gegaan en die heeft hem zachtjes laten inslapen. Hij had plots een bloedklonter gekregen daardoor waren zijn pootjes verlamd. Dit is een 1 april die we zeker niet zullen vergeten en waar we zeker nooit om zullen lachen. Mauw bedankt voor de fijne toffe 13 jaar had het maar langer mogen wezen we zullen je missen kleine lieve vent. Veel plezier op de Rainbow Bridge vergeet ons niet. Lady (onze Dobberman van 15) zal je binnekort ook komen vergezellen.
Quinzy XXX
Dit is mauw toen hij nog gezond was.
Afbeelding

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:45

Ooh dat is zielig Verdrietig
Maar ze heeft bij jou wel een hele fijne tijd gehad he, ze was al 13 jaar dat is toch oud voor een kat. Maar het afscheit van gelievde blijft moeilijk he.
Nog veel sterkte!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:53

Jeetje krijg er tranen van in mijn ogen (hij lijkt ook sprekend op mijn schatje)
Ze heeft iig een lang leven gehad en ik weet het afscheid nemen is zwaar. Iig heel veel sterkte.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:03

heel veel sterkte met dit verlies, dat doet pijn!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:38

Ohjee ... heel veel sterkte toegewenst!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:40

Heel veel sterkte, gecondoleerd met het verlies.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, Geralda1994, Pierus, Renss, Zinzi_jewel en 137 bezoekers