Uitslag Mirage en VRAAG!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Uitslag Mirage en VRAAG!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 08:53

Hoi

Nou Mirage staat nog steeds op de kliniek.
Het is echt een knieprobleem en knieblessures duren lang, als het allemaal al weer goed gaat komen......
Ze is uitgebreid onderzocht en deze week gaat ze nog op de foto nog verder voor LA waar ze ook niet helemaal jofel op is en dan wordt ze nog een keer behandeld.
Nu is het advies van de veearts; zet haar 3 maanden dag en nacht op het land, wel eerst behandelen, en als ze daarna nog niet goed is, gaan we dan conclusies trekken (we zijn al een dikke 5 maanden bezig)
Dus dat gaan we dan maar doen, alles voor het paardje he.......
Dus ik zoek echt een fijn plekje voor mijn peerd om lekker tot rust te komen, waar ze zo'n 3 maanden dag en nacht het land opkan, heeft iemand toevallig een plekje voor mijn zielige paardje????????????

Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!!!!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 08:57

Jeetje zeg, wat balen. Drie maanden je paardje kwijt. Wij hebben hier wel een stal vrij waar de paarden erg veel buitenkomen, maar ik weet zo niet of dag en nacht buiten ook mogelijk is. We hebben hier nl geen schuilstal op de wei staan. Hoop echt dat je snel iets vind en Mirage ervan opknapt.

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:40

Vraag het eens bij een opfokbedrijf in een merriegroep?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:43

Je zou het eens kunnen proberen bij Jan van Niekerk aan de Kortsteekterweg in Alphen aan den Rijn. Daar staan ze 24/7 buiten en hij heeft land genoeg om een stukje apart af te zetten als de jouwe apart moet. Zijn nummer is 0172-473780.
Zeg maar dat je z'n telefoonnummer van Sonja van Milena hebt, dan weet íe het wel.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:55

probeer het eens bij jan van der boon. die zit tussen delft en schiedam! ik zal het telefoonnummer eens vragen

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:00

Wat vervelend voor je zeg. Zitten de buitenritjes er weer niet in. Je kunt altijd langskomen hoor (de katten zijn bijna klaar Knipoog)
Veel beterschap in ieder geval voor je paard.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:40

Vraag het eens aan mart,
die heeft een stuk in Schipluiden waar de rest van stal ook straks op gaat.
Viv

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:03

Hoi,

Ik weet misschien wel een plekje voor haar. Dat is waar mijn eigen paarden ook staan, gezonde zeelucht krijgt ze er dan gratis bij Haha!. Het is namelijk wel op Texel, maar ze hebben daar prima weilanden en er wordt goed voor haar gezorgd. Ik denk dat ze daar zo een paar maanden zou mogen staan. Kan me voorstellen dat het alleen voor jou niet echt handig is ........

In ieder geval succes met zoeken en beterschap voor Mirage.

Groeten,
Judith

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:14

Vervelend zeg... Ik weet wel een stal waar paarden dag en nacht het land op kunnen, maar vind het zelf niet echt een aanrader. Citroen...
Geef Mir maar een dikke knuffel van me!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:42

Citroen heeft ook niet veel land meer dus dat schiet ook niet op.

Ik zou eens bij die stal van viv vragen is in de buurt en hij heeft land.

Veel succes met haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 18:38

Daar heeft Ingrid tot voor kort gestaan en daar is ze juist weggegaan! Maar Ingrid, het is misschien wel een idee. Heb je ook geen last van de bak!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 18:41

Ze is bij ons welkom hoor!! Maar dat had ik in je andere topic ook al gezegd.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 18:50

Ik weet ook nog wel een plekje voor je, is alleen wel in de buurt van Amsterdam. Je paardje kan daar zeker 24/7 op het land. De mensen hebben ook heel erg veel land dus kan die de hele periode er "goed" bij lopen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 08:51

thanks voor alle reacties so far.
heb al het e.e.a. afgebeld/gemaild en het gaat waarschijnlijk wel goed komen......