Iwaldo verminkt?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Iwaldo verminkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 22:14

Arme snielige Waldo Verdrietig Kom ik vandaag op stal, heeft ie me toch een jaap in zijn neus!!! Precies daar waar de hoge neusriem over valt. Echt een venijnige snee, zo lang als mijn duim Scheve mond Heb dus maar eerst zonder neusriem gereden, en het daarna uitgewassen met betadine. Toen pas zag ik goed hoe diep de snee was Boos! Het had eigenlijk gehecht moeten worden, maar daar was het nu te laat voor (gisteravond gebeurd, de stalhouder had er acederm op gespoten)

Eromheen was ook dik en warm, daarom heb ik toch de VA maar gebeld, die komt morgen. Ik hoop dat het nog mooi kan helen want anders is het echt geen gezicht

Arme Waldo. Ik heb zelf met wat stalgenootjes nog wat gevogeld met betadinezalf, een gaasje en daaromheen een bandage en tape (geen gezicht dat paard als halve mummie Haha! ) maar na één worteltje was die kunstige constructie er al af Verdrietig

Geef Waldo maar een virtuele knuffel, arme jongen Ach gut

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 22:15

aaaah snielige wal....
hoop niet dat het gaat ontsteken of wat dan ook want dan benje nog verder van huis
wens hem maar heel veel beterschap van mij
en geef hem heel veel knuffels

Love the life that you live, live the life that you love

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 07:13

Zielig paardje...
hoe kwam het dan?
Ik ben benieuwd wat de VA zegt,hopelijk valt het mee!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 08:33

Jeetje, da's idd niet mooi. Dan baal je idd wel dat de DA niet eerder is gebeld. Misschien dat er nog iets aan te doen is. Anders heb ik hier nog wel een tube gel liggen die wildvleesvorming voorkomt, weet zo even de naam niet. Maar dan hoor ik wel of je hem wilt lenen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 08:36

Jeetje, sterkte met arme Wal... hoop dat het goed genezen kan zo.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:06

Arme Waldo, bij deze ook een virtuele knuffel van mij en ik hoop dat het meevalt en mooi geneesd.

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:08

Ik zou in elk geval vragen om iets te mogen smeren tegen wildvlees zoals Jura als aangaf, immers voorkomen is beter dan genezen en het zou jammer zijn als de wond niet mooi dicht zou gaan. Veel succes..

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:48

*knuffel* *knuffel* *knuffel*

Karnat is er eindelijk!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:52

Vraag je VA eens om Vulketan, daar schijnen wonden mooi mee te genezen.

En ook van mij een knuffel voor Waldo, een snee in je neus is nooit fijn. Verdrietig

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:33

auw arme waldo hoe krijgt hij het voor elkaar hopelijk zie je er niets meer van als het geheeld is.
Zou wel balen zijn als hij er witte haren voor in de plaats krijgt heeft ie ineens een bles!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:16

Iid Vulketan schijnt heel goed te helpen. Wij hebben het nu ook al 2x voor een lip en een keer voor een pittige wond aan een been gebruikt. Deze dingen waren we of te laat mee om te hechten of het was net niet de moeite. Het is allemaal heel mooi geworden.

Een hele dikke knuffel van mij voor Waldo!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:44

das balen zeg! hgopen dat het goed geneest, Quentin heeft ook steeds zn hoofd*neus open liggen, Calendulan zalf van VSM(gewoon bij de apotheek/drogist) helpt echt super! Quentin heeft nergens littekens aan overgehouden, ja 1 kleinte maar die is nog van toen hij veulen was en nog niet van mij was, toen had hij ook al de afwijking om zn hoofd steeds open te halen aan de muur/voerbak/drinkbak enz

maar veel sterkte!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, beegee, Bernadth99, Bielsje, BlauweSteen, Cjuan, fnpetter1990, GoogleAdsense, miamivice, MirjamRobin, Poekkie, Vagabondo en 142 bezoekers