atos stuk dikker dan vorig jaar,tweeling?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

atos stuk dikker dan vorig jaar,tweeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 09:43

We vonden dat atos vorig jaar al zo dik was en kwam ook een erg groot veulen uit,maar ze lijkt nu nog wel een stuk dikker,toen ze dit jaar na de inseminatie gescant werd,kon hij niet met zeker heid zeggen dat het er niet 2 waren,atos heeft dat namelijk al meerdere keren gehad en gelukkig steeds op tijd gezien en weggehaald.
Dus ze is al nog een extra keer gescand paar weken erna,wel door iemand anders maar zelfde kliniek zeg maar en volgens hem was het er maar 1.
Ze moet pas eind mei.
Dus laten we dat dan maar hopen,nu is het toch te laat om nog iets te doen,gewoon maar hopen dat ze een joekel van een veulen heeft! Koe Haha!

Z1+4


Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:35

Mijn merrie is ook abnormaal dik. Veel dikker dan de afgelopen jaren. Ook merk ik dat ze er meer last van heeft (dikke benen, en harstikke sloom). Nu ben ik ook bang voor een tweeling, maar een scan zal niet bij haar worden gemaakt. Afwachten maar, en idd hopen dat het gewoon een joekel van een veulen is!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:03

Het zal niet de eerste tweeling van het jaar zijn, ik hoor veel verhalen over tweelingen dit jaar!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:17

Zo zat ik dus ook al, maar ik denk dat het wel mee zal vallen. Die van mij had ook twee eicellen rijp, maar is steeds gescant op een veulen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:02

Het is niet het eerste veulen schrijf je zelf, vaak is het zo dat de merrie de eerste paar drachten nog vrij strak "zit" en dus minder haar dracht gaat tonen dan eens ze diverse veulens heeft gehad. Als je twijfelt probeer dan bij de bevalling te zijn dat je kan ingrijpen als het fout zou gaan.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, frutsel05, ikkedus, Sterrenpony, xxIsaa en 36 bezoekers