Whahaha, te triest voor woorden.. :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Whahaha, te triest voor woorden.. :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 20:33

Zet ik net mijn zadel te koop op marktplaats met deze advertentie:

Hallo ik verkoop mijn Wintec 500 zadel.
Het is een 18" zadel. OP dit moment zit er een normale boom in die op veel paarden past. Je kunt er een Witteboom (breedste boom) bijkrijgen of ik kan hem er voor je inzetten. Hij is ook geheel compleet met 3 maanden oude Wintecwebbers maat 1, ik ben 1.67m en zit ongeveer onder het midden qua gaatjes, zware Sprenger beugels en een zwarte Cottage Craft (katoenen) singel. Daarvan kun je kiezen uit 1.25m of 1.35m.


Krijg ik een bod van 75 euro! Hoe triest kun je zijn om te denken dat je zoiets voor 75 euro krijgt? Verward Frusty Gaaaap

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:41

Ach van zulke soort reacties kan je op marktplaats krijgen ja, zijn vaak nog niet serieus ook

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:13

Nou, eerlijk gezegd vind ik dat wel zat voor een wintec. Ik heb het niet op kunststof zadels.
Van mij kreeg je het er dus niet voor.

Goedgekeurd onderschrift :)

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:18

Als je het niet hebt op kunststofzadels moet je er ook niet op gaan bieden.
75 euro voor een Winteczadel is als hij er goed uitziet, gewoon te weinig, vanaf 150 euro kan je een bod wat serieuser gaan bekijken.

Als ik het niet zo op shetlanders heb Billy, ga ik toch ook geen bod van 50 euro op die van jou doen??

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:37

irene schreef:
Als je het niet hebt op kunststofzadels moet je er ook niet op gaan bieden.
75 euro voor een Winteczadel is als hij er goed uitziet, gewoon te weinig, vanaf 150 euro kan je een bod wat serieuser gaan bekijken.

Als ik het niet zo op shetlanders heb Billy, ga ik toch ook geen bod van 50 euro op die van jou doen??

Irene heeft gelijk!!! Haha!
En ik bied 150 euro!
graag met brede boom.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:06

Ik had laatst ook een wat oudere Wintec te koop gezet, krijg ik een bod van €35,-. Ik heb hem uiteindelijk verkocht voor €115,-, dat duurde trouwens wel even hoor. Gewoon geduld hebben, hij eet toch geen brood.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:23

ik zou nog voor geen euro een kunstof zadel kopen...staat zo leuk op concours Haha! neej sorry niet om je af te zeiken maar ik ben blij met mijn fijne ainsley Haha!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 07:59

Okkie1 schreef:
staat zo leuk op concours Haha!


dit vind ik nou weer nergens op slaan, met mijn Wintec haal
ik net zulke punten als dat ik met een leren zadel gestart zou
zijn. Dus wat jij zegt is onzin.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 08:37

Goh, met wat voor zadel reed Isabelle Werth?
Nee, die sloeg ook een modderfiguur op wedstrijden..

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 11:03

Joh laat je niet gek maken. Smaken verschillen nou eenmaal.
Het is wel zwaar offtopic om hier Wintec af te zeiken, maar goed sommige mensen kunnen het toch niet laten.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 11:17

Tja, een beetje een nutteloos bod. De 2 Wintec's(1 nieuw gekocht, 1 2ehands) die wij hebben liggen hebben allebei veel meer gekost en zouden voor 75 euro echt niet weg gaan.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 11:51

Okkie1 schreef:
ik zou nog voor geen euro een kunstof zadel kopen...staat zo leuk op concours Haha! neej sorry niet om je af te zeiken maar ik ben blij met mijn fijne ainsley Haha!


Slaat ook lekker op niks he.. Frusty
Ik heb ook een wintec en om op jou concours gebeuren door te gaan op mijn 1e wedstrijd werd ik 1e.. mét mijn wintec zadel!

Wintecs zijn nieuw zo'n 400 euro?? (rond de 1000 gulden iig) Als het zadel er een beetje goed uitziet en met de spullen die je erbij kan krijgen zou ik toch wel minimaal 250 euro willen hebben...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 13:30

Ik vind het inderdaad een beetje l*llig om te katten op zadels. Vergeet niet, het ligt eraan hoe iemand erop zit en hoe het zadel op de paardenrug ligt. Smaken zijn persoonlijk.

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:28

Citaat:
75 euro


valt te proberen toch Haha!

Okkie1 schreef:
ik zou nog voor geen euro een kunstof zadel kopen...staat zo leuk op concours Haha!


ik weet nie of dit serieus bedoelt was, maar het slaat idd nergens op.

ik heb ook een wintec en daardoor haal je echt geen lagere punten.

heb 2 dressuurwedstijden gereden en ben een keer 1e en 3e geworden met een wintec en ook nog es een fjord. je krijgt van de jury echt geen hoger punten omdat je met een ainsley of een stubben of kieffer rijd hoor

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:08

Tja, marktplaats....... Mijn auto stond voor 1750 te koop, krijg ik een bod van 900!!! Die van mijn vriend staat voor 7950 te koop en hij kreeg een bod van 4000!!! Ik ga er gewoon niet op in.

Ook bekend als Kim20!

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:03

Nou, ik heb zelf nog nooit een wintec of andere kunstof zadel gehad, maar ik zit erover na te denken om er toch eentje aan te schaffen, want er zitten toch duidelijk vele voordelen aan zo'n zadeltje, net zoals wat nadelen natuurlijk.

Maar ook leren zadels hebben flinke nadelen als toch ook voordelen.
Het is ieders zijn smaak, dus laten we mekaar niet gaan afkraken.

Ik rijd bijvoorbeeld boomloos, daar wordt ook raar naar gekeken, maar ach laat me toch, ik zit lekker, mijn paardje voelt zich lekker, en daar gaat het om.

Gr Rietje

**--Oproepje!! Stem op mijn kleine meid Viënna door 1 keer op deze url te klikken: --**

http://www.babybrabbel.org/fotopoll/stem.php3?pollnaam=baby_jan4&nr=131

Chevano

Berichten: 2301
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:17

Dat bod niet serieus nemen. Ze proberen je gewoon uit. Ik zweer bij een Wintec niet omdat een leer niet goed is . Heb altijd leer gehad als het nieuw is paste het prima op mijn paard maar na een half jaar niet meer. Weer een andere. Weer het zelfde probleem. Tot iemand mij een Wintec aan raade. Nou zei ik net als de meeste een kunststof zadel kan nooit goed zijn. Maar toch gekocht. En ik ben er blij mee wil niks anders meer. Voordeel is niet meer vetten, en het zadel past zich aan het paard aan ook als ie wat magerder word of juist wat dikker. Dat doet een leren niet. Het is ook lichter wat ook weer beter is voor het paard. Maar zoals gezegd iedere mens is anders net zoals ieder paard. Dus succses met het verkopen ervan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:39

ach, mijn wagen staat op marktplaats. Staat bij P.N.O.T.K, maar gaat niet voor een habbekrats weg.
Wat krijg je dan voor bod? 100 euro.... Get real!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:23

HOOOW sorry hoor!!! ik wilde echt niet iedereen met een wintec aanvallen hoor... Verward

ik heb zo'n ding ook ooit gehad en ik vond het gewoon een hele erge kloemel..maar dat is toch mijn mening he? verder las ik het net eens opnieuw hoe ik het geformuleerd had en het komt anders over dan ik bedoeld had, mijn excuses had het anders moeten brengen maarehm ik zou er ook overheen gaan als iemand zo'n opmerking maakte (denk ik). maar iig het was misschien te snel geschreven dan gedacht.sorry..kan ik nix aan doen...ja miss. een beetje maar ik floep wel vaker dingen eruit die ik niet zo bedoeld of gezegd had als ik erbij naged8 had. en ik wil nu echt niet gaan slijmen ofzo...het komt er iig op neer dat het me spijt als ik mensen beledigd heb...maar het is mijn mening, ik vind het echt kloemels...

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:26

hahaha je excuses zijn aanvaard hoor

een eigen mening is prima, maar de stelling die je
gaf vond ik niet correct vandaar dat ik er tegenin ging! Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:28

ik begrijp begrijp...had ik ook gedaan als ik in jullie schoenen stond. mijn mond was sneller dan mijn hersenen

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:45

Je kunt het wel "kloemels" (hihi.. leuk woord) vinden, maar daarom zou je er niet minder mee scoren op concours.
Ik heb trouwens mijn Wintec 500 te koop omdat ik er niet lekker op zit.

MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:12

uuhmm ik snap een paar dingen niet zij zegt : dat staat zo lekker op een concours verder word er niet genoemd of je er meer punten mee haalt of niet... Haha! alleen hoe het staat... Haha!

maar ja ff weer on topic Schijnheilig ik weet niet of je het serieus moet nemen
want iedereen kijkt anders naar tweedehands spullen... Knipoog

maar ze kunnen je ook in de z e i k houden idd... Verward Frusty

:# ÐøñÑåh Party!! LoVe JoEw mOpPiEj..!;-)

ohw wie weet een verzorgpony/paard in almere voor mij..? Haha! Haha! PB me ff... Knipoog

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:33

irene schreef:

Als ik het niet zo op shetlanders heb Billy, ga ik toch ook geen bod van 50 euro op die van jou doen??


Whahahhaa Sorry... *LOL*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 16:28

Kitty schreef:
Je kunt het wel "kloemels" (hihi.. leuk woord) vinden, maar daarom zou je er niet minder mee scoren op concours.
Ik heb trouwens mijn Wintec 500 te koop omdat ik er niet lekker op zit.


ik heb net toch uitgelegd dat ik dat niet bedoelde...?! Verward

noujah groetjes

nouw vrede ? Knipoog Tong uitsteken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, N_B_N, Niika en 49 bezoekers