Adri bij nieuwe baas + foto's andalusierhengst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Adri bij nieuwe baas + foto's andalusierhengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 00:50

Vandaag is Adri verhuisd naar zijn nieuwe baasje. Het leuke is dat ik met haar veel contact heb, wat met de vorige eigenaars niet zo was Boos!
Ze heeft zelfs al onmiddellijk foto's doorgestuurd: deze zijn genomen als hij net uit de trailer stapte, wat voor hem zo een stresserende ervaring is (altijd al geweest), dat hij er een beeje bezweet uitziet Haha!

De meeste foto's zijn ook met groothoeklens effect= mega hoofd, klein lijfje

Zijn lieve hoofdje

Afbeelding

Een vooraanzicht Kwijl Haha!
Hij ziet er veel netjesser uit als bij ons, omdat wij hem steeds buiten hielden, en hij nu eigenlijk veel op stal staat, dus das wel effe wennen.
Afbeelding

Met zijn nieuwe baasje en heel geïnteresseerd in de lens kijkend
Afbeelding

Afbeelding

En nog eens zijn koppie
Afbeelding

Wat ben ik blij voor mijn lieve schat dat hij eindelijk een leuk plekje heeft gevonden!

Hier nog wat foto's van een Andahengst die ik vandaag heb mogen bewonderen op de opendag van SYNTRA in St-Niklaas. De man wou wel even showen voor de foto. Haha!
Hij komt van de Real Escuala Andaluza del Arte Ecuestre (juist?) uit Jerez de la Frontera, die ik gisteren al in het Sportpaleis heb mogen bewonderen. Daar hebben ze hem gekocht en nu functioneert hij als showpaard en dekhengst. Superlief paard trouwens.

Een buiging (op een slecht moment genomen)
Afbeelding

En een mooie poseerfoto Kwijl
Afbeelding


GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 07:09

blij dat de haf het nu goed heeft en contact houden he??
mooie anda zeg!!!!!!!!! Kwijl

groetjes

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:20

Leuk dat je contact hebt met de nieuwe eigenaar. Heb ik ook met de nieuwe eigenaar van mijn vorige verzorgpaardje. Is hartstikke leuk, met dank aan het internet! wat een mooie foto van die andalusier!!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:22

lief mafje zeg, en die hengst is op zich best een mooie vent Lachen

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 19:57

Internet is inderdaad heeeeel handig voor dat soort dingen. En op de eerste dag al foto's! Ik was echt blij... Haha!

Die anda was trouwens superlief... Om te tonen hoe braaf hij was zwiepte de man met een zweepje rond zijn hoofd. Het beestje keek nog niet eens op of om... Enkel als hij mocht dekken ging hij uit zijn dak!!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:14

die anda is echt mooi joh.. en die haf echt fijn voor je dat je toch weet bij wie die terecht gekomen is.. en ga je hem noig eens opzoeken of is dat tever weg?

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 22:29

lap zeg! vlak bij mijn deur en ik wist dat niet Boos!
Ben trouwens wel helemaal weg van de Andalusiers Haha! Heb er op de moment een op het oog, voor weinig geld, maar hij is niet in conditie. Volgende week ga ik proefrijden! Lachen
xxx

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 08:44

wat mooi foto en paarden