onze merrie in de Hoefslag... en hoe!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:22

Laatst zijn we met onze vierjarige merrie naar de nrps keuring in Raalte geweest. Ik vertelde al dat ik nu toch wel erg onder de indruk was geraakt van haar

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=15&5

en zag nu wat Sandra Nieuwendijk over haar schreef in de Hoefslag van afgelopen vrijdag Bloos Lachen Haha!

"De merrie die in Raalte de meeste aandacht trok, zit precies tussen pony en paard in. Een ronduit indrukwekkende E-pony die ongewoon goed kan stappen en draven. Deze vierjarige Al-Dabaran is een dochter van Whinny Jackson en de springpony Akka van Kebnekaise die met Arne van Heel deel uitmaakt van de Nederlandse selectie springen."

Oef...

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:25

gaaf zep jammer dat alleen die foto niet jou paardje was.

Had haar graag op foto willen zien.


groetjes

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:26

Nou ben ik nieuwgierig...ik wil jouw merrie wel even zien!!! Staan er foto's van haar ergens op bokt...of eh...kan je de blz uit de hoefslag niet even stiekem scannen en plaatsen...anders moet ik met mijn zere pootjes helemaal naar het winkelcentrum om te kijken of ze daar de hoefslag hebben...hihihi... Schijnheilig Maar leuk hoor Zep, je zal wel hartstikke trots op en blij met de merrie zijn!!! Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-28 16:03 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:29

Nee, er zitten nog foto's op een rolletje (niet van daar) die kunnen op bokt. Dat is even een geregel want ik heb daar zelf de apparatuur niet voor. Helaas stond er een andere merrie in de Hoefslag...

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:35

Zo das leuk he!!!! Echt gaaf!!!

Leuk man als je zo'n groot compliment krijgt!!! En dat het dan nog in de hoefslag staat ook!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:37

Vikki, er wordt in datzelfde stuk ook lovend gesproken over de afstammelingen van Krimh!!!
Leuk he??

Ik neem de Hoefslag donderdag wel voor je mee!

Trouwens, Zep, ik zat dat wel te lezen maar het was helemaal niet doorgedrongen dat die van jou was.... dom, dom, want je had het wel verteld!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fitzroy op 2001-07-28 15:39 ]</font>

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:39

Wow wat gaaf!!
Ik zou maar heel erg trots zijn als ik jou was...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:05

Hey, dat is inderdaad ook leuk Fitz...voor wie het nog niet weet; ik heb dus een nakoming van Krimh onderweg! Haha! Maar not to worry Zep, het wordt geen concurrentie voor Al-Dabaran... Schijnheilig ...geen NRPS, maar AVS namelijk... Knipoog

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:22

zo zeg echt gaaf!hoezo glunderen???he?althans ik zou de hele dag en nacht staan te glunderen dat ik er licht van gaf! Pling

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:33

Whaaaaa, wat gaaf!!!!! Echt heel erg cool!!! Cool Cool Cool

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:32

Hee wat gaaf zeg! Goeie reclame, hihi, had nog bij moeten staan dat ze te koop is... Lachen. Jammer dat er geen foto bij staat, maar misschien staan er foto's van de keuringen in het volgende NRPS-blad? You'll never know...

Voor de anderen: ik heb Pukkie laatst in het echie gezien, echt een supermooi beestje, Sandra Nieuwendijk heeft niets te veel gezegd! En ik wacht met smart op de foto die je hebt gemaakt van haar en Maarten Cool !

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:42

Weet je dat ik toen ik de Hoefslag las al dacht van: He Zep heeft ook een pony die Akka van kebnakaise heet. Zou die van hun zijn?
Heb ik toch gelijk gehad. Leuk he? Volgens mij is Whinny Jackson een betere vererver dan rijpaard.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 22:59

'k zag het direct, echt gaaf! Direct de hele familie thuis de hoefslag onder hun neus geduwd....
Gefeliciteerd!!
PS; waarom hou je haar niet gewoon als ze zo super is Party!! ...

Hoe is 't met Nescio btw?