Na 9 jaar mijn parkiet eindelijk betrapt.........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Na 9 jaar mijn parkiet eindelijk betrapt.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 23:41

Ja ja, eindelijk heb ik het dan zover gekregen dat ik mijn 9 jaar oude parkietje Jelle op de foto heb weten te zetten als ze in bad gaat }>

Mevrouw is altijd helemaal beledigd als ik met mijn camera kom aanzetten als ze net met deze delicate bezigheid bezig is. Dat enge ding wat ik dan tegen mijn oog aanhoudt, nee, daar is mevrouw niet van gediend. Kennelijk had ze het dit keer dus veels te druk om zich om mij te bekommeren en dit was het resultaat:

Even kijken of de kust velig is......, de kraan staat al aan, niemand die haar meer tegenhoud
Afbeelding

Afbeelding

Oh, heerlijk, totale overgave op de glazen snijplank Haha!
Afbeelding

Uiteindelijke resultaat: Hartstikke nat en topzwaar, is daarna altijd erg moeilijk om weer veilig op de kooi te landen *LOL*
Afbeelding

Naja, heb dus nu eindelijk de foto's kunnen maken (tja wat je al niet doet als je thuis zit Knipoog )

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:44

Ze blijven leuk die parkieten,ik heb er zelf 5,en ook zijn ze allemaal anders[ik bedoel hun persoonlijkheid]

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:45

Geweldig, ik heb dit in het echt mogen bewonderen, je ligt echt krom! Ze vind het zalig onder de douche!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 23:51

Ja het is idd erg grappig om te zien hoe die muts in bad gaat *LOL* Eerdaags hoop ik een keer de filmcamera strategisch ergens op te stellen zodat ik haar kan filmen Haha!

Eigenlijk is het raar wamt ze is echt super tam, komt op commando bij je zitten (als je met je vingers knipt Haha! ) is nergens bang voor, kruipt zo een chipszak in om een chippie te pakken maar een fototoestel is echt verschrikkelijk eng Verward

Gekke beestjes Haha!

Farinca
Berichten: 218
Geregistreerd: 22-11-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:57

Wat een leuke foto's zeg. Ons parkietje is pas geleden 14 jaar geworden *LOL* en hij heeft al heel wat vrouwen versleten Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:04

Hahahaha grappig zeg Haha!
De valkparkieten die gaan helemaal idolaat met een plantensproeier....
vinden ze geweldig!
Voor de parkieten hebben we een speciaal bad dat je aan de opening van de kooi hangt.

Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 00:09

Ja zo'n bad had ik ook, totdat mevrouw heeft besloten dat alles wat in de afwasbak gebeurd veel intressanter is Frusty Zo heeft ze dus al verschillende malen in het afwaswater (lees: Dreft lost al het vet op, ook tussen de veren) gelegen en zelfs tussen de verseandijvie die ik aan het wassen was Totally nuts dat ding *LOL*

Enneh Farinca, ik mag hopen dat deze dame 14 jaar gaat worden, moet er niet aan denken dat ze er niet meer is. Het zou overigens geen goede vrouw voor een andere parkiet zijn, deze is toch echt de baas in huis zelfs over de Valkparkiet van de moeder van mijn vriend als die bij ons logeert

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:13

Zo tam zijn ze niet bij mijn moeder thuis....
en de honden en katten ook niet Lips are sealed (zou niet veilig genoeg zijn)

Die van mijn ene oma was ook zo tam, heette victor en kon ook zijn naam zeggen en paar woordjes...
die had een spiegeltje en een nepperd als metgezel Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:42

Als ze eenmaal een soortgenootje hebben, zijn ze veel minder op de mens gefixeerd. Schitterend foto's!
En ik heb hetzelfde gehad, waarschijnlijk is het zwarte ding voor je gezicht erg eng...
En hoe reageert ze op kleurig gelakte nageltjes?

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 02:19

ooh wat schattig Lachen
Had heel lang geleden ook een parkiet die ging ook altijd onder de kraan enz echt grappig Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 11:28

Huilen Huilen Huilen Nu ik dit zo zie, mis ik mijn eigen parkiet die enkele maanden terug doodging op hoge leeftijd. Die kon ook zo heerlijk badderen onder de kraan. Ik heb er ook een foto van die ik op mijn nieuwe kamer ga hangen, maar ben niet zo goed in inscannen.

Wat een lief parkietje heb jij zeg. Is ze nou geel of groenig?

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 11:36

Hahahahahaha , wat een lol Haha!.Heeft hij eigenlijk zelf de kraan opgezet of heb jij dat gedaan Tong uitsteken ?