Meeting met Jurga

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Meeting met Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 22:56

Kreeg gister een pb, of ik zin had om te meeten. Tuurlijk wel, dus vanmiddag uit school naar Lunteren gegaan.
Daar aangekomen hebben we eerst even bij Jurga en Voice gekeken. Natuurlijk hebben we ook gebokt hoezo verslaafd Tong uitsteken

Toen een stapritje gemaakt op een hele dikke Jurga Haha! De blikvanger was toch wel erg eng hoor, daar gaan we niet meer langs
Daarna hebben we de paarden nog in de wei gezet en een stukje video van Jurga als tuiger en Jurga met Voice Lovers gekeken.

Het was niet zo lang, maar wel erg gezellig. En als er een babe is kom ik op kraamvisite. Ik wil Jurga ook wel zien als ze iets minder breed is Tong uitsteken

Voor de foto's, zie http://pic7.picturetrail.com/VOL208/995 ... 411461.jpg

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 03:35

Ik heb de foto's gezien en ze waren erg leuk!!
en ja ik denk dat jullie zoals de vele anderen verslaafd zijn aan bokt maar dat ik ook niet moeilijk he Knipoog

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:46

Jurga kennende zal het wel gezellig geweest zijn. Ga zo even de foto's bekijken.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 10:16

Het was zeker gezellig. Ik zal zo de foto's even bekijken. Ben benieuwd! Je moet idd maar op kraamvisite komen en dan eens op mijn dressuurtuiger stappen Tong uitsteken.